خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند دوام کشور را حاصل فداکاری و خون شهدا دانست و گفت: در واقع شهدا رفتند که ما عزت،غیرت و اقتدار داشته باشیم و ناموس کشور به خطر نیافتد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۴۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

دوام کشور حاصل فداکاری و خون شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام احمد امیرخانی در نشست اخلاقی و بصیرتی پایگاه سماء روستای ده موسی ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، هر عمل نیکی را در نزد خداوند صاحب پاداش دانست و اظهار داشت: هر عملی پاداش خاص خود را دارد، اما جزای روزه به قدری بالا است که خداوند فرموده «روزه برای من است و خود من هم جزای آن را می دهم».

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد افزود: به فرموده امام خمینی(ره) «فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش‌ها بود»، بنابراین ارزش‌هایی که در این فتح به دست آوردیم به قدری عظمت داشت که بزرگ‌ترین عملیات پدافند غیر عامل ما بود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نهاوند اشغال خرمشهر را نتیجه خیانت رئیس جمهور وقت کشور خواند و گفت: رزمندگان ما 30 روز با کمترین امکانات و تسلیحات مقاومت کردند و اگر رئیس جمهور وقت خیانت نکرده بود و تسلیحات به رزمندگان می‌رسید خرمشهر به دست دشمن نمی‌افتاد.

وی دوام کشور را حاصل فداکاری و خون شهدا دانست و تصریح کرد: اگر به وصیت نامه بسیاری از شهدا نگاه کنیم خواهیم دید که خواسته آنها از همه ما و به ویژه بانوان حفظ حجاب و عفت بوده است و در واقع شهدا رفتند که ما عزت،غیرت و اقتدار داشته باشیم و ناموس کشور به خطر نیافتد.

امیرخانی وضعیت کنونی اقتصاد جامعه را نتیجه بی توجهی مسئولین به بنیه داخلی کشور عنوان کرد و گفت: خرید کالای خارجی خیانت به کشور است، هرچند نمونه داخلی کیفیت پایین‌تری داشته باشد، اما ما وظیفه داریم با حمایت از تولید داخل ضمن قدردانی از خون شهدا، به اقتصاد کشور نیز کمک کنیم.

وی گفت: مشکل غرب با ما انرژی هسته ای و موشک نیست بلکه آنها از اقتدار و استقلال ما ناراحت هستند و می‌خواهند که ما اسلام و ارزش‌های آن را کنار بگذاریم بنابراین حفظ این اقتدار می‌تواند کمک کند تا از این چالش‌های به وجود آمده نیز بیرون بیاییم.

امیرخانی مهمترین وظیفه مادران کنونی را پرورش جوانانی انقلابی دانست و تاکید کرد: اگر نظام خانه و خانواده درست شود جامعه نیز به خودی خود درست می شود، اما نه با «گفتن»، بلکه والدین با عمل و رفتار خود در خانواده می‌توانند باعث پرورش یک فرزند انقلابی و پایبند به ارزش‌ها شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات