خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: مقاومت در مقابل مستکبرین نکته اصلی فرمایشات رهبر انقلاب در دیدارهای اخیر بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۹۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

مقاومت در مقابل مستکبرین نکته اصلی فرمایشات رهبر انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اسدآباد اظهار داشت: ایستادگی نظام اسلامی در منطقه عامل اصلی اقتدار کشور ما است.

وی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: مقاومت در مقابل مستکبرین نکته اصلی فرمایشات رهبر انقلاب در دیدارهای اخیر بوده است.

امام جمعه اسدآباد ضمن برشمردن ویژگی مقاومت در مقابل استکبار جهانی تصریح کرد: سرمایه اصلی هر کشور استقلال آن کشور است.

وی در ادامه سخنانش به تاکیدات رهبری بر حل شدن وضعیت اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: ایشان در دیدار اخیر خود با کارگزاران نظام ضمن تاکید بر حل مشکلات موجود چاره برون رفت از وضعیت کنونی را تکیه بر توان داخلی عنوان کردند.

حسینی‌مجد در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات کامیون‌داران شهرستان اشاره و بیان کرد: بستن راه‌های مواصلاتی راه‌حل مشکلات این قشر نیست بلکه حل موضوع به صورت منطقی باعث رفع موانع این مهم است.

وی ضمن درخواست از ریش سفیدان مناطق مختلف شهر برای حل این موضوع اضافه کرد: لازم است نسبت به حل مشکل این قشر هرچه سریع‌تر اقدام شود.

امام جمعه اسدآباد همچنین دربخش دیگری از سخنانش به حفر چاله‌های متعدد در سطح شهر اشاره کرد و گفت: متولیان این موضوع چه فکری کرده‌اند که چند نقطه از شهر را همزمان حفر کرده‌اند؟

وی ضمن انتقاد شدید از بی برنامگی این مساله در سطح شهر عنوان کرد: چند روز دیگر شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در خیابان امام(ره) هستیم اما مشخص نیست که این مسیر تا آن زمان در چه وضعی خواهد بود؟

حسینی‌مجد با بیان اینکه از فرماندار انتظار داریم با جدیت به مساله ورود کرده و از این شخم زدن‌های متعدد در سطح شهر جلوگیری به‌عمل آورد، گفت: اگر این مسیرها تا روز قدس و عید فطر اصلاح نشود اسامی افراد و نهادهای دخیل در این معضل را از پشت تریبون نمازجمعه اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان خطبه‌ها از همشهریان خواست مراسم نوعید اموات یک روز زودتر از عیدفطر برگزار شود تا مردم در روز عید در مراسمات ترحیم حضور نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات