فرمانده سپاه استان البرز گفت: هیچ کجای دنیا رسم نیست کشوری که تحت انواع فشارها قرارگرفته، این‌گونه با اقتدارمقابل آمریکا ایستادگی کند و ایران تمام محالات را ممکن کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۸۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سالروز آزادی خرمشهر، اظهار کرد: باید قبول کنیم که در آزادی خرمشهر معجزه‌ای الهی رخ داد.

ایران تنها کشوری که با جرأت در برابر آمریکا ایستاده است

وی با اشاره به گفته‌ای از صدام که مدعی شده بود اگر ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند بصره را به آن‌ها خواهم داد، گفت: متحدان اروپایی رژیم بعث نیز مدعی بودند که ایران توان آزادی خرمشهر را ندارد.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه دشمن همان دشمن است فقط خواسته‌هایش عوض‌شده، به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم اشاره کرد و گفت: عملیات بیت‌المقدس باید بازخوانی و به نسل‌های آینده معرفی شود.

سردار مولایی به نقش و اهمیت وحدت در خلق حماسه فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: پیروزی‌های به‌دست‌آمده در دوران دفاع مقدس در سایه وحدت ارتش، سپاه و بسیج به وجود آمد.

وی در بخش دیگری به فرار بنی‌صدر از کشور اشاره کرد و گفت: وحدت سپاه، بسیج و ارتش باعث پیروزی ایران در جنگ تحمیلی شد.

فرمانده سپاه استان البرز در بخش دیگری با اشاره به تحولات اخیر و اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: در حالی کسی نمی‌تواند به ترامپ بابت اظهارات بی‌پایه و اساسش چیزی بگوید که جمهوری اسلامی ایران توانسته به وی ثابت کند که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها