مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: حماسه سوم خرداد پر افتخارترین مقطع دوران هشت سال دفاع مقدس است که با ایثارگری مردم ایران و نیروهای مسلح در سایه وحدت ملی، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه شکست سنگینی به دشمن بعثی وارد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۰۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم غبار روبی گلزار شهدا که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در خاش برگزار شد گفت: ماجرای فتح خرمشهر و پیچیدگی‌هایی که در آزادسازی آن وجود داشت، جزء یکی از نقاط مهم و حساس تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محسوب می‌شود. رهبر انقلاب در یکی از سخنرانی‌های خود (۱۳۸۱/۳/۱) در مورد این موضوع فرمودند: «هیچ کس در دنیا باور نمی‌کرد که نیرو‌های مسلح ما بتوانند خرمشهر را پس بگیرند؛ چون خرمشهر رفته بود.».

وی با اشاره به این مطلب که حماسه سوم خرداد پرافتخارترین مقطع دوران هشت سال دفاع مقدس است که با ایثارگری مردم ایران و نیرو‌های مسلح در سایه وحدت ملی، ایمان و تبعیت از ولایت فقیه شکست سنگینی به دشمن بعثی وارد کرد.
 
این مسئول افزود: رزمندگان ایران با فاصله‌ی اندکی پس از انجام عملیات فتح المبین، عملیات بیت‌المقدس را با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز کردند.

طهرانی زاده تصریح کرد: علی رغم تمام تهدیدات سیاسی و نظامی، رزمندگان ایرانی عملیات بیت‌المقدس را در چهار مرحله به انجام رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان اظهارداشت: آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که فتح خرمشهر بازتاب جهانی داشت.

وی افزود: تحولات چند دهه اخیر غرب آسیا، ابعاد مختلف کارآمدی و عمق راهبردی انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و دفاعی را نشان می‌دهد.

این مسئول فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس را از جمله پیروزی‌های غرور آفرین و ماندگار در تاریخ مقاومت ملت ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز رمز پیروزی رزمندگان و نیرو‌های مسلح ما مقاومت در برابر دشمنان است، ایستادگی و مقاومت عامل هراس و عقب نشینی دشمنان است.
ارسال نظرات