فرمانده سپاه استان البرز گفت: پاسداشت روزهایی همچون سوم خرداد برای ارتقای تمدن و فرهنگ کشور است.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۰۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی در مراسم سالروز فتح خرمشهر با ابراز خرسندی از حضور خود بین دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد سخن خود را با طرح سوالی آغاز کرد که چرا پس از گذشت بیش از 30 سال از آزادسازی خرمشهر همچنان در تلاش برای بزرگداشت و پاسداشت آن اقدام بزرگ هستیم .

پاسداشت سوم خرداد برای ارتقای تمدن و فرهنگ کشور است

وی گفت: هر کشوری برای ارتقای فرهنگی و تمدنی خود نیاز به خصیصه هایی دارد که جوانان این مرز و بوم که رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بودند این ویژگی ها را داشتند و آن عبارتند از وطن پرستی، شجاعت و ... که شجاعت مهم ترین عامل از دیرباز تاکنون و آینده برای الگوسازی تمدنی است. برای اینکه بزرگی جوانان دیروز و امروز را به آیندگان خود نشان دهیم باید با پاسداشت چنین روزهایی همچون سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بر غنای فرهنگی و شجاعت مردمان خود بیفزاییم.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: آزادسازی خرمشهر درس های فراوانی را به همراه داشت اما یکی از مهم ترین درس های این اقدام الهی در کنار هم قرار گرفتن رزمندگان در پوشش های مختلف بسیجی، ارتشی، سپاهی، نیروی انتظامی و ... بود. همین اتحاد بزرگ بود که توانستیم با یک معجزه الهی در شرایط کاملا نابرابر نیروی انسانی و امکانات نظامی بر دشمن غاصب پیروز شده و خرمشهر این نگین کشور عزیزمان را از چنگان دشمن خارج کرده و حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر رقم بخورد.

سردار مولایی گفت: امروز هم می شود روحیه رزمندگان دفاع مقدس را داشت همچنان که شهید حججی های فراوانی در این کشور حضور دارند و جان در طبق اخلاص به صورت شبانه روز در جهت امنیت کشور و مردم عزیزمان تلاش کرده و همچون مردانی بی ادعا فقط مشغول خدمت و کمترین ناو نشانی از آنها می شناسیم.

در انتهای مراسم از تعدادی دانشجوی بسیجی فعال در حوزه اقدامات جهادی و فرهنگی تلاشگر بودند با اهدای لوحی از سوی سردار مولایی تجلیل شد.

ارسال نظرات