مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان

سوم خرداد؛ حماسه‌ای بزرگ و برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان گفت: سوم خرداد حماسه‌ای بزرگ و برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که می‌توان آن را یکی از شیرین‌ترین و بیادماندنی‌ترین پیروزی‌های ملت ایران دانست.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۹۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌السلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت معصومه(س) دلیجان گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر نماد ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار و چشیدن طعم پیروزی حاصل از مقاومت است.

وی افزود: سوم خرداد حماسه‌ای بزرگ و برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که می‌توان آن را یکی از شیرین‌ترین و بیادماندنی‌ترین پیروزی‌های ملت ایران دانست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دلیجان تصریح کرد: این پیروزی بزرگ با تکیه بر نیروی عظیم مردمی و قدرت آحاد ملت ایران به دست آمد، مسئله‌ای که بسیاری از سیاستمداران غربی آن را محال و غیرممکن می‌پنداشتند اما با عزم و ارده پولادین ملت ایران و لطف الهی محقق شد و محاسبات غرب را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام عظمتی ادامه داد: این امر نشان دهنده این است که ملت ما با تکیه بر توان خود و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی می‌تواند بر تمامی مشکلات فائق آید و دست نیاز به سمت احدی دراز نکند.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر هنگامی رقم خورد که این قطعه از خاک مقدس ایران بیش از یک و نیم سال در اشغال متجاوزان ارتش بعثی صدام بود اما، با پیروزی تاریخ ساز رزمندگان اسلام این دستاورد بزرگ نماد غیرت ملی و سرآغاز تغییر معادلات جنگ به نفع جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار