بیانیه

ناحیه مقاومت بسیج مهریز بمناسبت گرامیداشت حماسه غرورآفرین سوم خرداد بیانیه ای بشرح زیر صادر نمود:

سوم خرداد ، یاد آوری دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خود گذشتگی رزمندگان سپاه اسلام و اوج خداباوری و خلوص بنیانگذار جمهوری اسلامی است که فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد .
کد خبر: ۹۰۲۰۶۵۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۴
بسم رب الشهداء و الصدیقین
رهبر معظم انقلاب: واقعه خرمشهر از دور فقط یک حادثه تاریخی افتخارآمیز است، ولی از نزدیک این قضیه شبیه به یک معجزه بزرگ است.
سوم خرداد، یاد آوری دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خود گذشتگی رزمندگان سپاه اسلام و اوج خداباوری و خلوص بنیانگذار جمهوری اسلامی است که فرمود:: خرمشهر را خدا آزاد کرد.
رزمندگان اسلام در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با حماسه آفرینی خود به جهانیان نشان دادند که فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌های ناب اسلامی و اعتقادی بود.
مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند. آن‌ها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی شان، با دست خالی چنان مقاومت کردند که در تاریخ، بی نظیر ماند.
بازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام بخش رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواهد کرد.
در پایان ناحیه مقاومت بسیج مهریز د. ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر سرفراز و با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تجدید عهد با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تأکید بر لزوم بازخوانی حماسه مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای نسل‌های امروز و فردای کشور تصریح می‌کند: تردیدی نیست نهادینه شدن راهبرد مقاومت و نفوذ روحیه و تفکر بسیجی که امروز در فراسوی مرز‌های ایران اسلامی مخمصه بزرگ دشمنان اسلام ناب در منطقه را رقم زده است به عنوان پیامد راهبردی دفاع مقدس، امت اسلامی را در آینده‌ای نه چندان دور مفتخر به آزادسازی قدس شریف و مسجدالاقصی و پاک‌سازی سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار خواهد ساخت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار