خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: فتح خرمشهر نشان داد که می توان با مقاومت و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه و مدیریت الهی همه مشکلات را حل کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۳۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵

  به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار ما با تبریک فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر، در حقیقت فتح الفتوح بود و این روز را به همه رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های معظم شهدا تبریک عرض می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: رزمندگان دلیر اسلام و ملت ایران اسلامی ثابت کردند که می توانند با تکیه بر نیروی داخلی و ایمان و توان رزمندگان اسلام بر قدرت های بزرگ عالم غلبه کنند.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر بر اساس محاسبات عادی و نظامی غیرممکن بود، گفت: رزمندگان اسلام با مدیریت الهی ولی فقیه زمان این امر ناشدنی را شدنی کردند و رزمندگان اسلام با تکیه بر رهبری الهی و باورهای دینی و مقاومت، حماسه ای آفریدند که در هیچ معادله و ایدئولوژی نظامی قابل درک نبود.

مولودی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر می تواند الگوی خوبی برای غلبه بر مشکلات باشد، تصریح کرد: فتح خرمشهر نشان داد که می توان با  مقاومت و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه و مدیریت الهی همه مشکلات را حل کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه می توان خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را با تکیه بر ایدئولوژی فتح خرمشهر، فتح کرد، گفت: می توان با تکیه بر ایدئولوژی هایی که زمینه ساز فتح خرمشهر شد، در زمینه های مختلف فرهنگی و اقتصادی شاهد فتوحات مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران اسلامی، ناشدنی ها را شدنی کردند، افزود: نمونه این ناشدنی فتح خرمشهر بود که در هیچ معادله نظامی نمی گنجید و برای بسیاری هنوز نیز غیرقابل باور است

 

ارسال نظرات