خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس:
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس گفت: خرمشهر به دست کسانی آزاد شد که با عشق به اهل بیت و با تأسی به قرآن در میدان نبرد بودند.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۰۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه ثارالله شیراز به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر ها در پیش است و می بینید که خرمشهر ها در پیش است و باید آماده دفاع از ارزش ‌های انقلاب شوند.

وی افزود: شما که روزی مدافعان انقلاب در عرصه دفاع بودید و امروز مدافع دفاع از ارزش‌های انقلاب هستید.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس نیز اظهار داشت: آن کسانی که باعث شد خرمشهر به کشور برگردد اهل نماز و امر به معروف و نهی از منکر بودند.

سرهنگ کوشکی بیان کرد: خرمشهر به دست کسانی آزاد شد که با عشق به اهل بیت و با تاسی از قرآن در میدان نبرد بودند.

وی بیان کرد: در سالروز خرمشهر برای اولین بار بعد از ۲۰۰ سال ایران اسلامی در میدان رزم به پیروزی رسید.

کوشکی خاطرنشان کرد: مهم ترین ویژگی که باعث پیروزی شد یکی ولی خدا و دیگری ولایت مداری بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال معیوب نشان دادن اقتصاد ما است جریان ضد انقلاب یک موضوع صنفی را در فضای مجازی سوار می‌شود تا خط دهی کند.

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است نیروهای انقلابی را از بدنه نظام خارج کرده و علیه رهبری باشند تأکید کرد: تحریم اقتصادی، ناامید سازی و انجام عملیات نرم  از برنامه های دشمن است.

به گفته وی، برنامه نظام سلطه این  است؛ اگر نیروهای مسلح وارد نشده بودند شیراز روی آب بودند.

کوشکی با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی در حال استفاده هستند، اظهار داشت: آنچه زمینه سو فرصت را ایجاد می کند فضای مجازی است، در شیراز این فضای مجازی باورپذیر مردم نسبت به شایعات دشمن مهم ترین راهبرد آمریکا است که نظام را باور نکردیم و به شایعات بپردازیم و غیرمستقیم به عرصه دشمن وارد شویم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس افزود: رزمندگان دفاع مقدس از جان خود مایه گذاشتند پس باید با آنان همراهی کنیم.

به گفته کوشکی، نقش پیشکسوتان این است جوانان را هدایت نکرده و نگذارند اراده آنان پایین آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها