فرمانده سپاه امام رضا(ع) به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۰۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه دفاع مقدس حدیث ایثار، مقاومت و جانبازی دلاورانی است که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی و استقلال و کیان جامعه خویش از جان و مال خود گذشتند تا سوم خردادها  در تاریخ این مرزوبوم سند افتخاری باشد از نمونه عینی ایمان، ولایتمداری، و رشادت خالصانه.

یادمان آن پیروزی سرنوشت ساز در اذهان شریف رزمندگان خراسانی و تمام ایران همیشه ایام پرتلالو خواهد ماند. این روز مصداق برازنده‌ای از سلحشوری در راه حق و پاسداری از هویت دینی و ملی ما رقم خورده است. به یقین راز فتح خرمشهر به دست چنین مردانی را باید در ایمان الهی، شور جهادی و تبعیت عملی از ولایت فقیه و عشق به شهادت دانست و اگر راه امت اسلامی همیشه در مسیر فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داشته باشد همواره پیروزی آنان در تمامی عرصه‌ها حتمی خواهد بود.

ضمن ارج نهادن به مقام شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، یادو خاطره شهدای معزز و همت ایثارگران سرافراز«فتح خرمشهر» را گرامی می‌دارم؛ امروز هم استمرار راه شهدا و ایثارگران ضامن پیروزی و سرافرازی ملت بزرگ ایران در مقابل همه توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس‌مان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها