عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا بیان داشت: دشمنان امروز از طریق ماهواره و شبکه‎های اجتماعی در حال بمباران شک و تردید نسبت به ولایت فقیه، اصل نظام و مسئولین دلسوز نظام است.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۹۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری امروز در محفل انس با قرآن کارکنان سپاه امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: اولین محور تکلیف مومن این است که ایمانش را به خدا و رسولش تقویت کند. کسی می‌تواند ایمانش را تقویت کند که اوصاف خداوند را باور کند. در حقیقت اولین محور تکلیف ما افزایش ایمانمان است.

وی با بیان اینکه ابزاری برای تقوا و ایمان به خدا وجود دارد، افزود: نماز، روزه، انفاق و صدقه،  دعا کردن، استغفار، ذکر الهی،قرائت قرآن و توسل به اهل بیت(ع) از جمله این ابزار برای تقرب به خداوند است.

این راوی دفاع مقدس با انتقاد از برخی مسئولین در کشور بیان داشت: متاسفانه مسئولین هیچ وقت نسبت به کوتاهی خود از مردم عذرخواهی نکردند و اشتباه خود را گردن برخی دیگر انداختند. امام خمینی(ره) به خاطر برخی تصمیمات و انتصابات از ملت عذرخواهی کردند.

وی ضمن تاکید بر اطاعت از ولات فقیه عنوان داشت: هر کسی از خط ولایت خارج شود خداوند فرموده است که چنین شخصی مرتد است.

حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: دشمنان امروز از طریق ماهواره و شبکه‎های اجتماعی در حال بمباران شک و تردید نسبت به ولایت فقیه، اصل نظام و مسئولین دلسوز نظام است.

وی بیان داشت: اصل ولایتمداری تسلیم ولایت بودن است چرا که مشکلات جامعه زمانی حل می‌شود که تابع فرمایشات رهبری باشیم و مردم نیز باید با بصیرت‌افزایی مراقب عوام فریبی دشمنان داخلی و خارجی باشند. عمرو عاص به معاویه گفت دو کار را اگر انجام دهید علی را کنار زده‌اید اول اینکه چشم‌ها علی را نبیند و دوم اینکه گوش‌ها کلام علی را نشنو

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها