معاون سیاسی و امنیتی استاندار ظهر امروز در نشست ستاد جمع‌آوری متکدیان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متکدیان و اتباع خارجی به صورت ماهیانه از شهرهای استان جمع‌آوری شوند.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
محمدکاظم نظری با بیان اینکه به لحاظ وجود متکدیان در سطح شهر‌های استان وضعیت مطلوبی نداریم و نباید به وضع موجود راضی باشیم، افزود: متکدیان سیمای نامطلوبی در همه جای شهر‌های استان و حتی در ادارات ایجاد کرده اند.
وی گفت: متکدیان خارجی در سطح شهر‌های استان اکثر پاکستانی بوده که در جایگاه‌های پمپ بنزین و دیگر معابر شهری به تکدی‌گری مشغول هستند و نیروی انتظامی باید آن‌ها را جمع‌آوری کند و ما هم وظیفه داریم از نیروی انتظامی برای انتقال آن‌ها به اردوگاه استان فارس حمایت کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ماهیانه یک بار اتباع خارجی به‌ویژه متکدیان جمع‌آوری شده و به اردوگاه استان فارس تحویل داده شود.
وی ابراز کرد: در بحث متکدیان داخلی نیز افراد نیازمند با کمک بهزیستی و کمیته امداد شناسایی و تحت پوشش قرار داده شده و معلولین و متکدیان سطح شهر نیز با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی جمع‌آوری شوند.
نظری با بیان اینکه با توجه به امکاناتی که در بهزیستی وجود دارد انتظار می‌رود وضعیت کودکان کار و خیابانی رصد شده و طوری اقدام شود که این کودکان دیگر به سطح خیابان‌ها برنگردند، افزود: بهزیستی ظرف یک ماه آینده به کمک شهرداری متکدیان را از سطح شهر جمع‌آوری کند تا در خردادماه وضعیت بهتری را در سطح شهر‌های استان شاهد باشیم.
ارسال نظرات