سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل،
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: فتح و آزادسازی خرمشهر آزادسازی ارزش‌های اسلام و کشور بود و اگر خرمشهر آزاد نمی‌شد استکبار و صدامیان نقشه‌های شوم خود را بر علیه ایران به ثمر می‌رساندند.
کد خبر: ۹۰۲۰۵۸۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

فتح خرمشهر، فتح ارشهای اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عصر امروز همزمان با روز سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در سال ۶۱، همایش پاسداشات رزمندگان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان استان و فرماندهان و رزمندگان سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در مجتمع فرهنگی ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برکزار شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در این مراسم با تبریک ایام ماه مبارک رمضان ماه استقامت و ایستادگی و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر روز ایثار و مقاومت گفت: آزادسازی و فتح خرمشهر آزادسازی ارزش‌های اسلام و کشور بود و اگر خرمشهر آزاد نمی‌شد استکبار و صدامیان نقشه‌های شوم خود را بر علیه ایران به ثمر می‌رساندند.

وی افزود: امروز در سایه فتح خرمشهر بود که ملت ایران و رزمندگان مجاهد کشور مقابل تمام قدرت‌های دنیای استکبار ایستاده اند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: شهری که ۱۹ ماه دست دشمن بود به دست آزادمردانی آزاد شد که با خدای خود معامله کرده بودند و با جانفشانی‌های خود و با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادند و آن‌ها را به زانو در آوردند.

وی با اشاره به اینکه خشم و ترس دشمن از این است که ایران به ۴۰ سالگی انقلاب خود خواهد رسید خاطر نشان کرد: ایران به برکت خون‌های پاک شهدا و ایستادگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان به ۴۰ سالگی خود خواهد رسید و این سالروز را جشن عظیمی خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: دنیا این را باید در گوش خود فرو کند قهرمان‌هایی که با خداوند بیعت می‌کنند و اگر در دوران جنگ تحمیلی در مقابل تمام دشمنان قسم خورده ایستادگی کردند امروز ادامه دهندگان نسل آن‌ها با درس گرفتن از مکتب عاشورا مقابل استکبار و دشمن خواهند ایستاد.

فیاضی بیان کرد: ماه رمضان یک فرصت طلایی است که انسان باید فرصت‌های عظیم این ماه را مغتنم شمارد و این ایام بهترین لحظه برای ارتباط با خدای متعال است و خداوند در این ماه خود میزبان بندگانش است.

وی افزود: ماه رمضان ماه فضیلت است که خداوند در‌های رحمت خویش را به روی بندگان باز کرده و سفره کرم و رحمت خود را مقابل انسان‌های پاک و بندگان شایسته خود پهن کرده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اربدیل با اشاره به اینکه خدای متعال آنطوری که از انسان‌ها و بندگان خود پذیرا است در رحمت خود را دوران هشت سال دفاع مقدس از جمهوری اسلامی ایران مقابل ظلم و ستیز به روی رزمندگان و ملت شریف ایران بازنمود.

وی رزمندگان دوران دفاع مقدس را بهترین الگو برای نسل جوان دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید الگوی مسئولان نیز باشد؛ زیرا که این فرهنگ انسان را از غرق شدن در مادیات زندگی روزمره رها می‌کند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم خاطره گویی توسط رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و شعر خوانی بود و همچنین از چهار کتاب با موضوعات دفاع مقدس و ایثارو شهادت رونمایی شد.

 

ارسال نظرات