خبرهای داغ:

مسئول بسيج ورزشكاران شهرستان سرخه معرفي شد

طی آیینی؛ حيدر عربي به عنوان مسئول بسيج ورزشكاران شهرستان سرخه معرفي شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۸۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، جلسه قشر ورزشكاران در سال 97 در سپاه ناحيه شهرستان سرخه با توديع و معارفه مسئول جديد در سالن جلسات ناحيه مقاومت بسيج با حضور عباسعلي كاظمي فرمانده ناحيه سرخه، حسين كلامي مسئول راهبردي ناحيه و جمعي ديگر از مسولين برگزار شد.

عباسعلي كاظمي فرمانده ناحيه سرخه با اشاره به اينكه ورزشكاران يكي از اقشار مهم و تاثيرگذار در سطح جامعه هستند گفت: به دليل اهميت اين قشر سازمان بسيج ورزشكاران ايجاد شد تا ورزشكاران با الگو برداري از شهدا و ادامه راه و سيره آنان، خود به عنوان الگويي براي ديگر جوانان در سطح جامعه باشند.

وي افزود: با ارتباط تنگاتنگ بين قشر ورزشكاران و مراكز راهبردي استان و ارائه طرح و برنامه هاي اجرائي خود و همچنين نحوه برگزاري برنامه هاي ابلاغي رسيده از بالا دست، در حضور هرچه بهتر و بيشتر جوانان در برنامه هاي ورزشي و خصوصاً برنامه هاي مذهبي و ملّي تلاش بالاتر و فعالانه تري داشته باشند.

 كاظمي بيان داشت: به منظور جذب جوانان به سوي ورزش بايستي طرح هاي جذاب و جديدي از جمله مسابقات و نيز اجراي برنامه ها با سازمان ورزش و جوانان شهرستان  در دستور كار قرار بگيرد. همچنين در راستاي اجراي آن معرفي شهداي ورزشكار و... به جوانان ورزشكار بتوانيم راه شهدا را زنده نگه داشته و رهرو راه آنان باشيم.

در پايان برنامه از برادر عليرضا عربي رئيس شوراي اسلامي شهر سرخه و  مسئول سابق بسيج ورزشكاران شهرستان سرخه به پاس زحمات ايشان تقدير و تشكر به عمل آمد و برادر حيدر عربي به عنوان مسئول جديد بسيج ورزشكاران شهرستان سرخه معرفي گرديد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها