به مناسبت فرخنده میلاد باسعادت سبط اکبر، جمعی از مسئولین هیأت مذهبی،کانون مداحان و شاعران آیینی و بسیج مداحان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار می کنند.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان گفت: نشست و دیدارسالانه مسئولین هیئات مذهبی،مداحان و شاعران آیینی ، بسیج مداحان و هیأت رزمندگان اسلام  شهرستانهای شهرکرد،بن وسامان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد خبر داد.

حمیدرضاتوسلی افزود: همه ساله به مناسبت خجسته میلادسراسر نور امام حسن مجتبی علیه السلام دیدار روسای هیئات مذهبی ، رزمندگان اسلام  کانون وبسیج مداحان با نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود و جمعی از مداحان و شاعران آیینی با حضور در محضر حضرت حجت الاسلام والمسلمین نکونام به مولودیه خوانی ، همخوانی و قرائت اشعار با موضوع ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام می پردازند.

 

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان افزود:امسال دراین مراسم معنوی نیز جمعی از خواهران و برادران فعال در هیأتهای مذهبی مساجد،رزمندگان اسلام، پیروان عترت،نوجوانان عاشورایی و بسیجیان شهرستانهای شهرکرد، بن وسامان حضور دارند.

 

توسلی افزود:تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی، پخش سرود و نماهنگ و ارائه گزارش رییس شورای هیئات مذهبی و مسئول کانون مداحان وشاعران آیینی استان، همخوانی اشعار حماسی ، مولودیه خوانی،اقامه نمازجماعت مغرب وعشاء وضیافت افطاری از برنامه های اجرایی این مراسم است.

 

نائب رییس قشربسیج مداحان استان اضافه کرد:در این نشست برادران و خواهران از فرمایشات ارزشمند  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد بهره مندی می شوند.

ارسال نظرات