فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان:
فرمانده سپاه قائم آل محمد با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر تنها آزادسازی یک شهر نبود گفت: آزادسازی خرمشهر یک مبنای مقاومت و ایستادگی بود.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۵۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن زاده در ضیافت افطاری که با حضور فرماندهان حوزه ها، پایگاه ها و اعضای شورای حوزه های مقاومت بسیج در حسینیه تیپ ۱۲ قائم(عج) برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: باید از این ماه مبارک و از این ضیافت الهی و سراسر نورانیت و معنویت بیشترین بهره را ببریم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان ادامه داد: ازادسازی خرمشهر فقط آزادی یک شهر نبود بلکه یک مبنای مقاومت و ایستادگی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی نهادینه شد و مهمتر از آزادی شهر خرمشهر مقاومت ۳۴روزه ی مردم خرمشهر بود.

وی افزود: اگر معتقدیم که خرمشهرها را درپیش داریم باید ایستادگی و مقاومت را مبنا قرار دهیم و هرگاه از این رویکرد فاصله بگیریم نباید انتظار پیروزی را داشته باشیم.

سردار حسن زاده اظهار کرد: این توفیق بسیار بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده و ما را در صفوف اول جبهه انقلاب اسلامی قرار داده است.

وی افزود: خانواده های شما فرماندهان و اعضای شوراها باید بدانند که در جبهه با شما شریک هستند؛همسران شما همسنگران شما هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان تصریح کرد: باید در این برهه ی حساس و در ۴۰سالگی انقلاب اسلامی به بهترین وجه ممکن به وظیفه ی خود عمل کنیم؛ توقع داریم که شما بسیجیان هم با روحیه ی بسیجی،با اخلاص و با روحیه ی انقلابی در عرصه بسیج و فضاهای موجود فعالیت خود را به اوج برسانید؛یکی از روزهایی که می توان اوج را دید روزهایی همچون ایام الله قدس و ۲۲بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای وقتی به شیرینی های سال ۹۶ اشاره کردند از حصور مردم در روز قدس و ۲۲ بهمن یادکردند؛ بنابراین امسال هم که شاهد قتل عام مردم فلسطین و ظلم های رژیم صهیونیستی هستیم باید راهپیمایی ایام الله قدس را که در پیش رو داریم از سال های گذشته متفاوت تر برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها