بار دیگر چهره شیطانی آمریکا از پشت پرده نفاق بیرون آمد و با کشتار مردم فلسطین در روز نکبت و پیمان‌شکنی برجام، نکبت بودن هر گونه اعتماد به غرب را به اثبات رساند.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

«فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ» توبه 12
بار دیگر چهره شیطانی آمریکا از پشت پرده نفاق بیرون آمد و با کشتار مردم فلسطین در روز نکبت و پیمان‌شکنی برجام، نکبت بودن هر گونه اعتماد به غرب را به اثبات رساند.
استکبار جهانی با استمرار تحریم‌های اقتصادی در پی تحقق عدم کارآمدی نظام ظلم‌ستیز اسلامی است، در حالی که مردم ایران با تحقق شعار «ما می‌توانیم» خواهان رشد تولید ملی توام با فرهنگ انقلابی هستند.
متاسفانه بعضی از معاریف جامعه به جای حمایت از مردم در این تقابل اسلام و کفر، دست نیاز به سوی دشمن دراز کرده و با اعتماد به آنها استمداد میطلبند. این اشخاص به جای عبرت‌آموزی از این نافرجامی برجام به دنبال توجیه توهمات خود نسبت به خنده‌های دشمن و عدم پاسخگویی به خسارات ناشی از این رویگردانی از آرمانهای انقلاب هستند.
لذا ضمن اعلام بطلان اندیشه کسانی که هنوز در خواب آمریکا هستند، توجه مردم انقلابی استان یزد را به موارد زیر جلب می‌نمائیم؛
1. از آنجا که خوی کبرورزی شدید استکبار تنها عامل پیمان‌شکنی و دین‌ستیزی مستکبرین می‌باشد، مسلماً هرگونه پیمان مشابه دیگری که در چهارچوب منویات کامل مقام معظم رهبری مدظله العالی نباشد نیز، نتیجه‌ای غیر از برجام نخواهد داشت، لذا از مسئولین محترم اجرایی می‌خواهیم با تاسی از پیامبر اسلام (ص) و امیرالمومنین (ع) در مواجهه با پیمان‌شکنان به ویژه آمریکا به شدت برخورد نمایند.
2. از مسئولین اجرایی کشور می‌خواهیم مجری دستورات رهبر معظم انقلاب و حافظ خون شهدا باشند و به جای اخذ تضمینات واقعی، مسیر غلط اعتماد به غرب در انعقاد برجام را تکرار نکنند، به طوریکه یک طرفه همه تعهدات ایران را اجرا و در انتظار اجرای تعهدات دشمن بمانند. بدیهی است مسیر گذشته و ادامه آن حرکت غیرانقلابی محسوب و هرگز به عنوان تصمیم نظام شکوهمند اسلامی محسوب نخواهد شد.
3. در این شرایط که بی تعهدی آمریکا و رسوایی غرب‌زدگان روشنتر گردید از مردم استان می‌‍‌خواهیم تا بیش از پیش چهره زشت استکبار و منافقین را افشاء نمایند و کماکان نسبت به اقدامات خسارت‌بار مطالبه‌گری نمایند.
بدیهی است حرکت‌های غیرانقلابی موجب محرومیت پدید آوردنگان آن و خسران مردم قدرشناس خواهد شد.
در خاتمه اعلام می‌داریم کسانی که به‌جای اقتصاد مقاومتی دل در گرو یاری غرب سپرده اند باید در پیشگاه خداوند منان و مردم انقلابی ایران نسبت به عدم اطاعت از فرامین رهبری ابراز ندامت نموده و درصدد جبران کامل آن باشند.
ومن الله التوفیق

ارسال نظرات