کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

صبر و استقامت راه غلبه بر دنیای کفر است

حجت الاسلام محمدعلی عبادی درجمع بسیجیان ورزمندگان عملیات بیت المقدس شهرستان کوهرنگ، با صبر و استقامت می توانیم بر دنیای کفر پیروز شویم.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۴۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین پاسداشت روز مقاومت و پیروزی و سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از بسیجیان و رزمندگان عملیات بیت المقدس در شهر چلگرد، مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان عملیات فتح خرمشهر، گفت: قرآن کریم اقیانوسی از حقائق و معارف فوق العاده و عظیم است که انسان با این حقائق به رستگاری می رسد.

عبادی در ادامه اظهار کرد: دو ویژگی بندگان و مومنین واقعی، ایمان صادق و واقعی به پروردگار و عمل صالح  است که باعث نجات انسان از شقاوت هاست.

وی دعوت مردم به حق را از مصادیق اعمال صالح برشمرد و افزود: با برنامه های گناه آلود مانند؛ موسیقی حرام و غنا به عنوان شادکردن مردم، نمی توان در جامعه جذب مخاطب برای دین خدا کرد؛ بلکه با عمل صالح باید دیگران را به دین خدا دعوت نمود.

حجت الاسلام عبادی، راه دیگر رستگاری را دعوت دیگران به صبر و استقامت دانست و گفت: امروز آنچه دنیای کفر بر علیه مسلمانان به کار می گیرد به خاطر این است که در راهشان صبر و استقامت می کنند و ماهم با صبر و استقامت می توانیم راه شهدا را ادامه دهیم، در راه خدا بجنگیم و بر دنیای کفر پیروز شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار