آیین گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت ماه میهمانی خدا به همت گردان روح الله سپاه ناحیه دامغان در محل کانون فرهنگی شهدای بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۴۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در این آیین ضمن گراميداشت  ياد و خاطره شهداي گردان امام روح الله(ره) و عملیات بیت المقدس به اهميت خودسازي در فرصت ماه مبارك رمضان اشاره كردند.

محمد تقی گلی دادستان شهرستان دامغان نیز در این مراسم مباحث مهمی را درباره اهميت تعامل بسيج با دستگاه قضايي و پیشگیری از تخلفات در جامعه اهمیت و راهکارهای آن عنوان نمود.

خراسانی نژاد فرمانده گردان امام روح الله(ره) دامغان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حضور پرشور بسیجیان و مسئولان اهميت پدافند غيرعامل و اصول و ملاحظات آنرا براي بسيجيان تشريح کرد.

در ادامه این برنامه از تعدادي از بسيجيان نمونه گردان امام روح الله(ره) از آقایان حسن پريمي، مجتبي باستي، محسن بهرامي، اسماعيل رنگريز و خيرين محترم مهندس رجب پور، مهندس عرب عامري و مهندس خادميان تجليل به عمل آمد.

در این مراسم که با ضیافت افطار به پایان رسید امام جمعه شهرستان دامغان، اعضاي شوراي اسلامی شهر، فرماندهي سپاه ناحيه دامغان و جانشين ايشان، مسئول حوزه نمايندگي سپاه ناحيه دامغان، دادستان شهرستان و معاون ايشان،مديركل پخش فرآورده هاي نفتي استان سمنان، فرماندهان گردان هاي امام حسين(ع) دامغان و 167نفر از بسيجيان گردان روح الله برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها