خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: تجربه به ما ثابت کرده هرگاه وحدت و یکپارچگی در تمام مسائل کشور نمایان شود ثمره شیرین آن رسیدن به موفقیت ها می باشد.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۲۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین که در مراسم صبحگاه و تجلیل از خانواده های شهدای ارتش که به مناسبت سوم خرداد و با حضور حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان، فرماندهان ارگان ها، زاهدی استاندار قزوین در محل لشگر شانزده زرهی قزوین برگزار شد در خصوص این روز بیان کرد: امروز سوم خردادماه روز آزادسازی خرمشهر است که با وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت فرماندهی امام راحل و عنایت خداوند، شاهد فتح و آزادسازی آن از بند رژیم بعثی بودیم.
وی گفت: ملت ایران توانستند خرمشهر را پس از مدت کوتاهی که خرمشهر در دست رژیم بعثی عراق بود به میهن اسلامی بازگردانند و این پیروزی با ایثارگری رزمندگان و یکپارچگی و تبعیت از فرماندهی کل قوا به دست آمد.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهار کرد: در آن دوره سخت، دشمن با تفرقه و به واسطه حضور فردی خائن به نام بنی صدر توانست خرمشهر را اشغال کند و درآن زمان وحدت و یکپارچگی وجود نداشت اما پس از برکناری وی، یکپارچگی بین نیروها به وجود آمد که ثمره آن پیروزی بزرگی بود که شاهد آن بودیم.
سردار شاهرخی عنوان کرد: تجربه به ما ثابت کرده هرگاه وحدت و یکپارچگی در تمام مسائل کشور نمایان شود ثمره شیرین آن رسیدن به موفقیت ها می باشد.
وی در خصوص خرمشهرهای امروز و لزوم حفظ آنها افزود: حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی آزادسازی خرمشهری جمله ای تاریخی فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و با توجه به وضعیتی که خرمشهر داشت و محاسبات موجود فتح خرمشهر غیر ممکن بود.
فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآور شد: امام راحل با بیان این جمله خواست تا به ما متذکر شود خرمشهرهایی در آینده پیش رو دارید که اگر به خدا و توانمندی های خود متکی باشید می توانید انها را حفظ کنید.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها