خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

مستکبرین همواره در راه پیشرفت ملت ها مانع ایجاد می کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: یکی از بزرگترین ویژگی های مستکبرین ایجاد مانع بزرگ برای پیشرفت و بالندگی ملت ها بوده است و امروز استکبار جهانی نمی خواهد کشور ما در انرژی هسته خود کفا شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۰۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت‌الاسلام والمسلمین معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در همایش مصون سازی فرهنگی که در ناحیه سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز برگزار شد اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرمایند نتیجه ماه مبارک رمضان رسیدن انسان به تقوا است.
وی افزود : در ماه رمضان در کنار روزه گرفتن انسان سعی کند اشکالاتی که در وجودش قرار دارد را رفع کند. اگر در ماه مبارک رمضان اراده کردیم رفتار های بدمان را ترک کنیم خداوند نیز ما را یاری می کند.
معبودی گفت : لازمه تقوا در ماه مبارک رمضان ترک گناه است. گناه از عواملی است که اعمال انسان را نابود می کند و عبادات انسان را می سوزاند. اگر در ماه مبارک رمضان از گناه پاک نشویم گناهانمان همچون آتش ساختمان وجودی انسان را می سوزاند.
حجت السلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت : بعد از انقلاب ما در مقابل استکبار ایستاده ایم و آنها مدام با ما می جنگند و گاه این جنگ ها نظامی بوده و گاه اقتصادی و گاهی نیز فرهنگی بوده است.
وی اذعان داشت : در زمانی نماد استکبار نمرود بوده و نماد آزادی ابراهیم بوده و زمانی دیگر نماد استکبار فرعون بود و در مقابل حضرت موسی بوده و در زمان پیامبر نماد استکبار ابوسفیان بود و امروز نماد استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
وی ادامه داد : اولین ویژگی مستکبر برتری طلبی است همان حرفی که فرعون می زد اینک مستکبرین جهان می زنند. از دیگر ویژگی مستکبر تحقیر ملت ها است برجام بهانه است آنها ذلت و تحقیر شدن ملت ایران را می خواهند.
وی از دیگر ویژگی های مستکبرین را کشتار و نابودی نسل های فعال خواندند و گفتند : فرعون نیز با کشتن جوانان دنبال نابودی نسل های فعال بود و جوانان بدنه فعال اجتماع هستند.
وی در پایان افزود : یکی از بزرگترین ویژگی های مستکبرین ایجاد مانع بزرگ برای پیشرفت و بالندگی ملت ها بوده است و امروز استکبار جهانی نمی خواهد کشور ما در انرژی هسته خود کفا شود.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها