خبرهای داغ:
به ابتکار حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)
به ابتکار حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)، سیر مطالعاتی کتب رهبر معظم انقلاب ویژه فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه در مقر کتاب کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۰۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این طرح ابتکاری، فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه هر هفته با حضور در مقر کتاب، کانون جوانان بسیج شاهرود، به مطالعه کتاب‌های مرتبط با رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازند.
نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در این مورد گفت: هدف از اجرای این سیر مطالعاتی، تاکیدات رهبر انقلاب بر کتاب خوانی می‌باشد و با توجه به این تاکیدات ما بر آن شدیم که حداقل فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه در این راستا حرکت کرده و حداقل هفته‌ای یکبار به مدت دو ساعت یک سیر مطالعاتی برای خود داشته باشند.
وی افزود: در این راستا کتب رهبر معظم انقلاب انتخاب شد و از ابتدای سال ۹۷ هر هفته با حضور فرماندهان و شورای حوزه این مهم انجام می‌شود و علاوه بر مطالعه کتاب به بحث و بررسی موضوعات کتاب‌ها نیز پرداخته می‌شود و نوعی بصیرت افزایی نیز در این قالب برای فرماندهان بسیج انجام می‌شود و در تحقق سخنان و رهنمود‌های رهبری و انتقال آن به زیر مجموعه اثرگذار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها