خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در ابتدای دومین محفل انس با قرآن کارکنان این ناحیه، گفت: خرمشهر را دیپلماسی خنده و قدم زدن با دشمن آزاد نکرد بلکه مقاومت و ایثار و دفاع و خون و در یک کلام بنا به فرمایش حضرت امام خمینی خرمشهر را خدا آزاد کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۹۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: دشمن همیشه دشمن است و هیچوقت عداوت و کینه خود را فراموش نمی کند و فقط قالب دشمنی فرق می کند یعنی آمریکا زمانی در قالب صدام ایران را مورد تهاجم قرار داد و امروز هم در قالب تحریم و برجام ما را نشانه گرفته است.

وی برجام را مخرب اقتصاد ایران عنوان و بیان کرد: همین که برجام فعالان اقتصادی را به خود وابسته کرده و آن ها را منتظر اجرا شدن و یا نشدن خود کرده، نقشه شیطان بزرگ آمریکا و اروپاست و موجب برهم زدن اقتصاد ایران شده و اگر مسئولان توجه نکنند وضع بدتر نیز خواهد شد.

 حجت الاسلام شکوریان در ادامه با بیان اینکه باید به روح قرآن توجه کرد، اظهارداشت: یعنی در عمل قرآنی زندگی کنیم و تاثیر پذیری خود را از این کتاب آسمانی افزایش دهیم و باید به افرادی که می گویند اسلام دین رحمانی است گفت این حرف درست است ولی به صراحت در قرآن آمده است هر جا لازم بود و دشمن شیطنت کرد باید در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کرد.

ارسال نظرات