خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه و در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، گفت: فتح خرمشهر نمادی از ایثار و مقاومت مردم ایران است.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به فرمایش امام در خصوص اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهارداشت: این جمله جمله ای واقعی است چراکه در عین ناباوری، عده ای قلیل از رزمندگان با سلاحی بسیار اندک در مقابل دهها برابر از دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده و دشمن را زمینگیر کردند و این غیر از خواست و اراده خدا، چیز دیگری نمی تواند باشد.

   وی با اشاره به خسارات جانی، مالی و آبرویی جنگ تحمیلی به خصوص در ابتدای این جنگ، بیان کرد: برخی از شهرهای ما در همان روزهای اول به تصرف دشمن درآمد و خرمشهر نیز پس از مقاومتی 35 روزه، سقوط کرد ولی رزمندگان اسلام توانستند پس از گذشت 19 ماه این شهر را آزاد کرده و مقدمه برای عقب کشاندن دشمن از خاک کشور فراهم شد.

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه روزهایی همچون روزهای فتح خرمشهر، روزهای ایثار و مقاومت ملت  ایران را به تصویر می کشد و هرگز نباید به فراموشی سپرده شود.

فتح خرمشهر نمادی از ایثار و مقاومت مردم ایران است‎

   وی اضافه کرد: جنگ را قدرت ایمان پیش برد و آنچه ملت ایران را بر دشمن پیروز کرد جز ولایت مداری و نیروی ایمان، اعتقادات قلی و باورهای دینی آنان چیز دیگری نبود.

   حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه مسئولان باید قدردان ملت باشند، تاکید کرد: مسئولان باید آگاه بوده و بیانات رهبری مبنای عملی خود قرار دهند چرا که منافع کشور و پیروزی در برابر دشمنان، فقط و فقط در صراط ولایت امکان پذیر است و تاریخ نشان داده که خروج از خط رهبری، هرگز به نفع کشور نبوده و شکستهای جبران ناپذیری بر کشور تحمیل می کند.

ارسال نظرات