خبرهای داغ:
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان خوانسار:
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان خوانسار درمراسم گرامیداشت 3 خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه خوانسار اظهار داشت:نامگذاری عملیات الی بیت المقدس به عنوان اولین عملیات با نگاه به کلام حضرت امام خمینی(ره) که هدف اصلی نظام اسلامی فتح قدس است نامگذاری شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۶۸
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار، حجه الاسلام والمسلمین خواجه کریمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان خوانسار درمراسم گرامیداشت 3 خرداد سالروزآزاد سازی خرمشهر قهرمان در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه خوانسار اظهار داشت: جنگ تحمیلی به سرکردگی استکبار جهانی توسط صدام به دو منظور و هدف علیه ایران تحمیل شد: اول فتح کشور ایران و دوم براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران که هدف اصلی آنها بود.

ایشان گفت نامگذاری عملیات الی بیت المقدس به عنوان اولین عملیات با نگاه به کلام حضرت امام خمینی(ره) که هدف اصلی نظام اسلامی فتح قدس است نامگذاری شد.

وی افزود با فتح خرمشهر توسط دلاور مردان کشورمان تمام معادلات استکبار جهانی به هم خورد. در ادامه ایشان افزود این عملیات شروع حلقات فتوحات دیگر تا آزادی قدس شریف است.

ایشان در ابتدای بیانات خود در رابطه با ماه مبارک رمضان گفت ماه رمضان ماهی است که باید یاد بگیریم از عمر خود درست استفاده کنیم وخصوصیت مجاهدان در راه خدا این است که عمر خود را برای خدا خرج کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها