انقلاب ما و مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا گفتن های ما و هشت سال دفاع مقدس، احساساتی و از روی اجبار نبوده و همه اینها جنبه منطقی و عقلانیت دارد.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۲۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان لردگان با حضور ، نماینده ولی فقیه در شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برگزار شد.

عباس پیکار، از رزمندگان  دفاع مقدس و یادگاران آزاد سازی خرمشهر در این مراسم با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: انقلاب ما و مرگ بر شاه و مرگ بر آمریکا گفتن های ما و هشت سال دفاع مقدس، احساساتی و از روی اجبار نبوده و همه اینها جنبه منطقی و عقلانیت دارد.

وی  با تأکید بر ضرورت پاسخگویی نسل انقلابی به ابهامات وشبهات جوانان و نوجوانان به تشریح گوشه هایی از توطئه های دشمنان پرداخت.

پیکار در ادامه اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در تلاش هستند که این نظام را براندازند؛ اما باید بدانند که مردم ما همواره هوشیار و بیدار هستند و در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادگی خواهند کرد، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس رشادتهای بزرگی از خود نشان دادند و دشمن تا بُن دندان مسلح را به عقب رانده و از مرزهای کشور خارج کردند.

در این مراسم از خانواده های معظم شهدای عملیات بیت المقدس و پیشکسوتان و جانبازان تجلیل شد.

ارسال نظرات