بیانیه:

خرمشهر، حدیث مقاومت و جانبازی ملتی است

عملیات غرورآفرین و حیرت‌انگیز بیت‌المقدس رقم خورد، از دستاوردهای راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ پس از حذف لیبرال‌ها و بنی‌صدر از صحنه معادلات دفاعی کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۳۱۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبر نگار بسیج از زاهدان، روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است:

حماسه آزادسازی خرمشهر که پس از یک و نیم سال اشغالگری و جنایت‌آفرینی ارتش بعثی صدام و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ و در عملیات غرورآفرین و حیرت‌انگیز بیت‌المقدس رقم خورد، از دستاورد‌های راهبردی و تعیین‌کننده دفاع مقدس و نقطه عطف تاریخی در مرحله نوین جنگ پس از حذف لیبرال‌ها و بنی‌صدر از صحنه معادلات دفاعی کشور محسوب می‌شود.
خرمشهر، برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی می‌باشد؛ خرمشهر، حدیث مقاومت و جانبازی ملتی است که برای دفاع از خاک پاک کشور خود، از جوانان برومند خویش گذشتند تا بر دروازه آن نغمه فتح و ظفر بخوانند.
به راستی در کشاکش جنگ نوین اقتصادی که امروز دنیای غربی به فرماندهی آمریکا بر علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران راه انداخته است می‌توان ماجرای مقاومت در جنگ هشت ساله را به عنوان الگویی مناسب مد نظر داشت و پیروزی‌هایی همچون عملیات بیت‌المقدس را سرلوحه دفاع مقدس عصر حاضر خود در این نبرد نابرابر اقتصادی قرار داد.
‌وحدت، مقاومت و پایداری ملی و حضور دائمی و حماسی ملت ایران و روحیه جهادی و انقلابی در صحنه‌های نیاز انقلاب و کشور، رمز عبور مردم و نظام اسلامی از چالش‌های فراروی و عقیم گذاردن طرح‌ها و سناریو‌های ضد‌ایرانی جبهه دشمنان قسم‌خورده در عرصه‌های مختلف است و تا هنگامی که گوهر بیداری و آگاهی ملت بزرگ ایران و دلدادگی آنان به ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی می‌درخشد، هیچ گزندی متوجه میهن عزیزمان نخواهد شد.
قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر قهرمان، ملت غیور، مومن و انقلابی ایران را به وحدت و پایداری در قبال جنگ اقتصادی دشمنان قسم خورده ملت و انقلاب اسلامی فرا می‌خواند و اعلام می‌دارد که بر طبق فرمود: ه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خرمشهر‌ها در پیش است قطعا پیروزی‌های بزرگی رقم خواهد خورد.
ارسال نظرات