خبرهای داغ:

بازدید فرماندار نهاوند از وضعیت آب آشامیدنی روستای وراینه

فرماندار نهاوند از وضعیت آب آشامیدنی روستای وراینه بازدید کرد و قول مساعد داد که با کمک خیرین این روستا در آینده‌ای نزدیک از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۹۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

بازدید فرماندار نهاوند از وضعیت آب آشامیدنی روستای وراینهبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، فرماندار نهاوند به درخواست اهالی روستای وراینه از وضعیت آب آشامیدنی این روستا بازدید کرد.

مراد ناصری در این بازدید با بیان اینکه جایگاه آب و مشکلات روستایی نظیر بهسازی باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: نهاوند به دلیل تعدد روستاها نیازمند فراهم آوردن زیرساخت‌های اساسی در بخش روستایی است.

وی افزود: شهرستان نهاوند به دلیل وجود سراب‌های متعدد از نعمت آب فراوانی برخورداراست اما با این وجود بازهم مشاهده می‌کنیم در برخی از روستاها مشکلاتی وجود دارد و بری مثال برخی از روستاها مشکل آلودگی آب دارند که دلیل آن فرسودگی شبکه لوله‌کشی است.

فرماندار نهاوند بیان داشت: انتظار ما از مدیریت ارشد آب و فاضلاب روستایی استان این است که وضعیت حوزه آب روستایی شهرستان نهاوند را ساماندهی و رضایتمندی مشترکین و افزایش بهره وری و ارتقاء کیفیت بهداشتی آب آشامیدنی روستایی را با توجه به کمبود منابع آب در دستور کار و اولویت ویژه واحدهای زیرمجموعه در شهرستان قرار دهد.

وی در ادامه به مشکل آب آشامیدنی روستای وراینه اشاره و عنوان کرد: در حال حاضرآب آشامیدنی این روستا از طریق خطوط انتقال شبکه از چشمه‌ای واقع در ارتفاعات تأمین می شود اما به دلیل پایین بودن میزان خروجی آب آن لازم است این چشمه از طریق خطوط لوله کشی که حدود 3 کیلومتر طول آن است، به یک چشمه بالاتر از آن با دبی آب بیشترمتصل شود.

ناصری تصریح کرد: این خدمات رسانی نیازمند نگاه ویژه استان برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز آن است، ضمن اینکه خود اهالی روستا در این زمینه پای کار هستند و اقدامات پیش نیاز نظیر حفر کانال برای بسترسازی مناسب خط انتقال را بصورت خودجوش و خیرخواهانه تامین مالی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار