همزمان با سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در اردبیل با حضور دستیار ویژه فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و مسئولان استانی و شهرستانی در محل تیپ 40 متحرک حجومی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور دستیار ویژه فرمانده ارتش ، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و شهرستانی و یگان‌های مسلح در محل تیپ 40متحرک حجومی ارتش برگزار شد.

سرهنگ کریم چشک فرمانده تیپ 40 متحرک حجومی ارتش در این مراسم با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمهشر به دست رزمندگان عملیات بیت المقدس و حلول ماه مبارک رمضان گفت: شهدا به ما عزت و افتخار آفریدند و امروز سنگرهای میهن اسلامی به برکت خون گرانبهای شهدا پابرجا و با صلابت ایستاده اند.

فرمانده تیپ 40 متحرک حجومی ارتش  اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به نظام هستند که با هوشیاری ملت ایران و اقتدار نیروهای مسلح این نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

وی افزود: روز آزادسازی خرمشهر روز یاد آوران فتح و فاتحان است و روزی است که سپاه دشمن در مقابل زمینیان آسمانی تبار به زانو در آمد.

چشک گفت: هرگز از یاد نخواهیم برد استقلال و عزتی که حاصل جانفشانی های شهدا و رزمندگان را چرا که آنها از مکتب حسینی و عاشورایی درس گرفته اند و راه کربلا و عاشورا هیچگاه فراموش نخواهد شد.

در این مراسم از خانواده های معظم شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیشکسوتان جانبازان نیروهای مسلح اردبیل تجلیل شد.

ارسال نظرات