معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج گفت : به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم در پارک بانوان و نگارخانه شهرداری در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۲۰۲۷۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: ماه رمضان ماه برکت، رحمت و آمرزش و یکی از باارزش ترین و با فضیلت ترین ماهها است.

مهندس سه رکوت نجفی اظهارد داشت: یکی از مهم ترین اقدامات به منظور ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم به ویژه در ماه مبارک رمضان است.

وی عنوان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری موسسه دارالاشراق اقدام به برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم نموده است.

وی اعلام کرد : یکی از برنامه های جز خوانی قرآن کریم در پارک بانوان واقع در پارک جنگلی توس نوذر برگزار می شود و بانوان سنندجی هرروز بعد از ورزش صبحگاهی و از ساعت 8 الی 9:30 صبح به تلاوت قرآن می پردازند.

مهندس نجفی افزود : یکی دیگر از مکانهای که مراسم جز خوانی قرآن کریم در آن برگزار می شود نگارخانه این شهرداری در خیابان شهدا است .

وی گفت : مراسم جز خوانی در نگارخانه شهرداری هر روز از ساعت 10 الی 12 ظهر برگزار می شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با برگزاری محافل قرآنی علاوه بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی؛ موجبات حضور بیشتر مردم و به ویژه جوانان در محیط های قرآنی فراهم شود.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات