خبرهای داغ:
دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول گفت:به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری -روز دزفول بیش از 100 ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۹۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷

سرهنگ پاسداربهزاد جولایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا-دزفول  افزود:در آستانه چهارم خرداد اجرای بیش از 17 همایش ادبی و هنری ،2 یادواره شهدا ، 9 نمایشگاه عکس ، نقاشی و کتاب جنگ ، 12 مسابقه ورزشی ، 2 نشست علمی پژوهشی در شهرستان دزفول آغاز شده است.
وی همچنین از افتتاح و بهره برداری از چهار پروژه عمرانی در این شهرستان به مناسبت روز دزفول خبر داد و گفت:تزئین و چراغانی سطح شهر، نورافشانی ، غبارروبی مزار شهدا و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های روز مقاومت و پایداری در دزفول می باشد.
وی گفت:6 گروه از مسئولان ادارات دزفول نیز به منظور قدردانی از خانواده معظم شهدا با آنها دیدار می کنند.
همایش بزرگداشت چهارم خرداد روز جمعه با حضور جمعی از مقام ها و فرماندهان ارشد نظامی کشور در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می شود.
آئین نماز جمعه نیز این هفته در حسینیه ثارالله برگزار خواهد شد.
شهرستان دزفول در طول هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت 176 موشک دوربرد ،2 هزار و 500 گلوله توپ و 331 راکت هواپیما قرار گرفت.
به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری - روز دزفول در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شد.
مردم دزفول 2 هزار و 600 شهید ، افزون بر چهار هزار جانباز تقدیم کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها