در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج صورت گرفت:

تشریح برنامه‌های پاسداشت حماسه سوم خرداد لنگرود توسط فرمانده سپاه ناحیه شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود اهم برنامه‌های سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶

سرهنگ حسن فیضیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در لنگرود با تبریک فرارسیدن سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر اظهار کرد: این فتح فصل مهمی در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد ایمان و اتکا به خداوند منان درراه رسیدن به هدف بود افزود: فتح خرمشهر ثابت کرد که با توکل و اخلاص می‌توان بر تمام اهداف اسلامی و انقلابی دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به برنامه‌های پیش روی حماسه سوم خرداد در شهرستان لنگرود گفت: درراه پاسداشت این فتح عظیم مانند هرسال در سطح شهرستان لنگرود برنامه‌هایی مانند دیدار از خانواده‌های شهدا، رزمندگان عملیات بیت‌المقدس و تجلیل از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.

فیضیان با بیان اینکه امروز برنامه خاطره گویی از ابعاد حماسه سوم خرداد در مسجد شهدای این شهر برگزارشده گفت: فردا پنجشنبه برنامه‌هایی با عنوان زیارت عاشورا، محفل انس با قرآن به همراه غبارروبی مزار شهدای شهرستان لنگرود برگزار خواهد شد.

وی سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه لنگرود پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مسجد اطاقور را از دیگر برنامه‌های این شهرستان برشمرد و گفت: نشست‌های بصیرتی و خاطره گویی توسط راویان دفاع مقدس در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر برنامه‌های مشابه از دیگر برنامه‌های ویژه به مناسبت حماسه سوم خرداد در شهرستان لنگرود است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات