فرمانده حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: به فرموده مقام عظمای ولایت، هر بسیجی باید در امورات زندگی خود از کالای ایرانی استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۷۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت حوزه مقومت بسیج احمدالرضا (ع) و حوزه خواهران ریحانه الرسول سپاه ناحیه تربت حیدریه محفل انس و مودت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این حوز‌ها برگزار شد.

در این مراسم که با حضورهادیان سیاسی، سرگروه‌های صالحین، اعضای شورای حوزه و فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد، سروان پاسدار ابراهیم صادقی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: به فرموده مقام عظمای ولایت، هر بسیجی باید در امورات زندگی خود از کالای ایرانی استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص ابلاغ شعار سال به مسئولین و مردم افزود: ما پاسداران و بسیجیان که پرچم دار بصیرت و ولایت‌مداری در جامعه هستیم، باید از کالای ایرانی استفاده نماییم تا علاوه بر حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی، کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم نیز کرده باشیم.

سروان پاسدارصادقی در ادامه اشرافی‌گری در زندگی هر پاسدار و بسیجی را دور از شئونات آن‌ها دانست و افزود: معیار و ملاک زندگی همه ما باید سبک صحیح زندگی یعنی سبک زندگی ایرانی و اسلامی باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) در پایان خاطر نشان کرد که اگر ما ولایت مدار باشیم و تابع نائب امام معصوم، باید تمام فرامین و منویات معظم له را اجرا نموده و از آن تبعیت نماییم.

شایان ذکر است که در پایان مراسم نیز ضیافت افطاری برگزارگردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها