خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:

فراخوان تئاتر بسیج در همدان منتشر شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: با هدف حمایت از تولید نمایش‌های ارزشمند و فاخر فراخوان تئاتر بسیج منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۴۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

انتشار فراخوان تئاتر بسیج با هدف حمایت از تولید نمایش‌های ارزشمند و فاخررسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با هدف حمایت از تولید نمایش‌های ارزشمند و فاخر فراخوان تئاتر بسیج منتشر شد.

وی با اشاره به موضوعات مورد حمایت در این فراخوان افزود: شیوه‌های زندگی ایرانی اسلامی، زندگی و سیره ائمه اطهار(ع)، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شناخت و معرفی چهره‌های متفاوت دشمن در مقابله با ملت ایران، اقتباس از آثار برتر ادبیات پایداری مانند «خداحافظ سالار»، «وقتی مهتاب گم شد»، «گلستان یازدهم»، «دختر شینا»، «تن تن و سندباد» و... از جمله این موضوعات است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ابراز داشت: تجلی ایثار در عرصه ملی و استانی با تمرکز بر شهدای مرزبانی، ناجا، آتش نشانی، محیط بانی، شهدای هسته‌ای و شهدای ترور در انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، نقش مادران و همسران در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و تداوم مقاومت و مبارزه با استکبار و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز از دیگر موضوعات این فراخوان است.

وی یادآور شد: حمایت از تولید و اجرای ۳ نمایش برگزیده صحنه‌ای به مبلغ ۲۵ میلیون ریال برای هر گروه و حمایت از تولید و اجرای سه نمایش برگزیده خیابانی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای هر گروه از جوایزی است که برای برگزیدگان پیش‌بینی شده است.

کرمی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال متون نمایش تا یکم تیر ماه سال جاری است، گفت: اعلام نتایج بازخوانی متون نمایش نیز 10 تیرماه و بازبینی آثار 20 مرداد ماه سال جاری خواهد بود.

وی ابراز داشت: تاریخ اعلام نمایش‌های منتخب نیز 25 مراد ماه و شروع اجراها از یکم شهریور ماه امسال است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در خصوص ارسال آثار عنوان کرد: لازم است سه نسخه از متن به همراه فایل pdf به دبیرخانه ارسال شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه در خصوص هرگونه موارد پیش‌بینی نشده مختار به تصمیم‌گیری است، تصریح کرد: تعداد آثار پذیرفته شده منوط به کسب امتیازات لازم گروه‌های اجرایی است و دبیرخانه در خصوص تعداد آثار پذیرفته شده مختار است.

کرمی یادآور شد: دبیرخانه از پذیرش نمایش و نمایشنامه‌هایی که پیش از این اجرای عموم داشته‌اند و یا در جشنواره‌ای دیگر شرکت کرده‌اند امتناع خواهد کرد و اولویت با متون بومی استان است.

وی اضافه کرد: همچنین هر گروه نمایشی باید پس از تایید حداقل ۱۰ اجرا در سطح شهرستان محل تمرین به روی صحنه ببرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همدان بلوار شهید مفتح، مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، طبقه سوم، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان یا نشانی الکترونیکی سازمان honar.1395@yahoo.com ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۲۶۵۱۷۱۱ و ۳۲۶۷۴۷۴۷ تماس بگیرند.

انتشار فراخوان تئاتر بسیج با هدف حمایت از تولید نمایش‌های ارزشمند و فاخر

انتهای پیام/

ارسال نظرات