خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

اروپایی‌ها به طور محض مطیع آمریکا هستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به اینکه اروپایی‌ها به طور محض مطیع آمریکا هستند اینکه گمان کنیم، می‌شود برجام را با اروپا ادامه داد کاملاً غلط است.
کد خبر: ۹۰۲۰۱۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

اروپایی‌ها به طور محض مطیع آمریکا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش سیاسی فرماندهان و مدیران بسیج سپاه ناحیه همدان در محل کانون بسیج همدان برگزار شد.

یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در این همایش به بررسی مسائل سیاسی روز و تبیین تفکرات و اقدامات جریان انحرافی پرداخت و گفت: این جریان در حال تبدیل شدن به معضلی برای کشور و جامعه شده است و تعدادی از افراد ناآگاه را به سمت تقابل با نظام هدایت می کند.

محمود قاسمی در خصوص نقض توافق برجام توسط ترامپ بیان داشت: عده‌ای می‌گویند که این نقض عهد باعث رسوایی ترامپ در جهان شده، این سخنی بسیار ساده لوحانه است چراکه ترامپ که در تبلیغات انتخاباتی خود فساد اخلاقی و رفتاریش بر همه جهان عیان شد و همه دنیا او را به عنوان انسانی فاسد و دیوانه می‌شناسند، واضح است که رسوایی برای او معنا و مفهومی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اروپایی‌ها به طور محض مطیع آمریکا هستند اینکه گمان کنیم، می‌شود برجام را با اروپا ادامه داد کاملاً غلط است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اینکه ایران سریعاً برجام را برهم نزد و به نحوه ادامه برجام با اروپایی‌ها محول کرد کار درستی بود که دولت انجام داد؛ اما اینکه اروپایی ها با بازی کردن نقش پلیس خوب در مقابل آمریکا که پلیس بد است در واقع دارند همان سیاست آمریکا را به نحو دیگری اجرا می‌کنند و به قول معروف با پنبه سر می برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار