خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت مسجدمحوری در بسیج جامعه زنان بهار

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت مسجد محوری است.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت مسجدمحوری در بسیج جامعه زنان بهارفاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر روز مقاومت و ایثار است روزی که خون پاک شهیدان بر دشمنان پیروز شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در بسیج جامعه زنان شهرستان بهار افزود: به همین مناسبت برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این روز بزرگ و شکوهمند تدارک دیده شده که شاخص‌ترین آن نشست‌های روشنگری  با محوریت مسجد محوری است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار ابراز داشت: نشست سبک زندگی با محوریت سیره زندگی شهدا و تبیین خاطرات شهدا نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی با بیان اینکه مهمترین درس سوم خرداد به ما درس مقاومت و ایستادگی است، گفت: کلام مقام معظم رهبری که فرمودند «خرمشهرها در پیش است» نیز بیانگر این ایستادگی است.

کتابی تصریح کرد: مسئولین نیز باید شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند و در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: همچنین اعزام مبلغین به مناطق محروم، خدمت رسانی به محرومین، تهیه و توزیع سبد کالایی، غبارروبی مزار شهدا و حضور در نماز پرشکوه جمعه نیز از دیگر برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به برگزاری برنامه تلاوت قرآن و انجام فرایض الهی که طرح لبیک به فرامین رهبری است، عنوان کرد: مهمترین مشکلات جامعه امروز ما به دلیل دوری از قرآن است.

وی با تأکید بر تشکیل جلسات قرآنی برای جوانان گفت: به مناسبت سوم خرداد ختم قرآن و ختم صلوات برای شهدای آزادسازی خرمشهر در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات