رسولی گفت: آمل با تولید و کشت برنج مرغوب ساخت پروژه مهم و بین المللی شرکت تجارت برنج کشور را دستور کار دارد که امید است با راه اندازی آن بخش عمده مشکلات کشاورزان بر فروش محصولات شان برطرف شود.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۶۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجعفر رسولی در جلسه تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این شهرستان با اشاره به اینکه با تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در مازندران و حکم ابلاغی آن به شهرستان‌ها، آمل سال گذشته تشکیل این ستاد را دستور کار قرار داد، اظهار داشت این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی در جایگاه ویژه استانی قرار گرفته و در امور اقتصاد مقاومتی تسهیلات خوبی ارائه شده است. 

وی افزود: این شهرستان با بهره‌برداری و تولیدات مرغ گوشتی و تخم‌گذار قطب تولیدی استان را به خود اختصاص داده است که برای تولیدات بهتر و توسعه بیشتر نیاز به حمایت استانی است.

رسولی ادامه داد: همچنین آمل در بخش با وجود رودخانه هراز از پرورش ماهی گرم آبی و سردآبی دارای رتبه اول استان برخوردار است اما برای سند توسعه به گسترش بیشتر نیاز دارد.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آمل با بیان اینکه شهرستان آمل در پرورش دام سنگین و گل و کیاه دارای پتانسیل خوبی است که می توان بیشتر به کارکرد آنها پرداخت، عنوان کرد: همچنین با وجود شرایط مناسب اقلیمی بخش لاریجان در زمینه توسعه گیاهان دارویی تاکنون به این امر توجهی زیادی نشده است. 

وی گفت: آمل با تولید و کشت برنج مرغوب ساخت پروژه مهم و بین المللی شرکت تجارت برنج کشور را دستور کار دارد که امید است با راه اندازی آن بخش عمده مشکلات کشاورزان بر فروش محصولات شان برطرف شود.

رسولی با اعلام اینکه با وجود احداث سد لار در منطقه زیبایی لاریجان و بهره گیری آب آن برای پایتخت نشینان در بخش گردشگری این سد اقدامی صورت نگرفته است، افزود: لازم است مسئولان استانی با وجود بهره مندی از این پتانسیل به این امر توجه ویژه نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمل با وجود قطب صنعت استان و بهره مندی 71 درصد از صادرات به شناسایی بیشتر و توسعه بهتر شرکت های صادراتی پرداخت تا به رونق اقتصادی مازندران کمک کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها