خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه خوسف :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه خوسف گفت: مردم ایران با تقدیر خداوند متعال و تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده رزمندگان فداکار توانستند خرمشهر را آزاد سازند و زمینه های شکت صدام را فراهم آورند.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۶۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

حجت الاسلام و المسلمین مهدی الوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در سال 1361 یکی از مظاهر لطف و الطاف الهی نسبت به جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر کار خدا بود، همانطور که واقعه طبس و حرکت شن های روان از الطاف الهی نسبت به جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اظهار داشت: در آزادسازی خرمشهر چهره های برجسته ای مانند شهید جهان آرا و شهید دانش آموز بهنام محمدی نقش مهمی ایفا کردند و این دو شهید مانند دیگر چهره های ماندگار خرمشهر و ایران سرفراز به دشمن فهماندند که ایرانیان با اراده آهنین خود نخواهند گذاشت وجبی از خاک کشور کم شود.

الوانی افزود: با تقدیر خداوند متعال و تجلی قدرت ایمان و عظمت اراده رزمندگان فداکار توانستند خرمشهر را آزاد سازند و زمینه های شکت صدام را فراهم آورند.

وی در پایان عنوان کرد:خرمشهر وقتی آزاد شد مردم ایران بسان پدر و مادری که فرزند از دست رفته خود را باز یافته باشند اظهار سرور و شادی کردند و جرقه شکست های پی در پی صدام زده شد تا اینکه در سال 1367 مجبور شد دست از جنگ با ایران بردارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها