خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) تاکستان گفت: سوم خرداد نماد مقامت ملت ایران به برکت ایمان و به کار گرفتن قوای خود در مقابل دشمن است و این درس بهترین نمونه و الگو برای دولت مردان و سیاست مداران امروز ماست که اگر در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم دشمن را به زانو در خواهیم آورد.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۵۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

حجت الاسلام رضا صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در سال روز آزاد سازی خرمشهر مطرح کرد:
سوم خرداد ماه یاد آور فشانی رزمندگان است که تلاش کردند تا ارزش های از دست رفته انقلاب را باز گردانند.
وی ادامه داد: این روز فتح ارزش هاست، شهدای ما با صدای خون خودشان با پس گیری خرمشهر از دست دژخیمان بعثی جان تازه ای به انقلاب بخشیدند.
صادقی خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس انجام نشد مگر به پشتوانه خداوند متعالی که حضرت امام رحمت ا... فرمودند، خدا خرمشهر را آزاد کرد و با توسل به ائمه معصومین و ایستادگی و مقاومت و مجاهدت رزمندگان اسلام.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تاکستان تبیین کرد: مبارزه مجدانه توام با ایمان که در همه مراحل با پیروزی همراه است و فتح و آزادسازی خرمشهر در سال 61 پس از 578 روز اسارت درس بزرگی برای فردای ماست که اگر در مقابل دشمن بایستیم و ایستادگی کنیم حتما به فتح و پیروزی خوایم رسید. سوم خرداد روز مقاومت و ایثار و پیروزی است
حجت السلام صادقی گفت: سوم خرداد نماد مقامت ملت ایران به برکت ایمان و به کار گرفتن قوای خود در مقابل دشمن است و این درس بهترین نمونه و الگو برای دولت مردان و سیاست مداران امروز ماست که اگر در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم دشمن را به زانو در خواهیم آورد که قران کریم فرمود ( یا ایها الذین امنوا اذا القیتم فئه فاثبتوا فاذکرالله)
وی در بخش پایانی بیانات خود اظهار کرد: این ایستادگی و مقاومت ما دشمن را به عقب می راند و اگر عقب نشینی کنید دشمن جری تر می شود و قدم های زیادی تری به طرف ما بر می دارد و اگر آن روزها باشند جانبازان و رزمندگان سیاسی و بسیجی و ارتش ایستاده اند تا فتح خاک ارزشها کنند امروز نیز ما به آنها اقتدا کنیم و ایستادگی وایثار و مقاومت کنیم تا ارزش ها انقلاب و دستاورد های 40 ساله نظام اسلامی از بین نرود.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها