امام جمعه شهرستان سراوان گفت: فتح خرمشهر نماد شجاعت و حقیقت انقلاب اسلامی است که با صلابت و مقاومت نیروهای رزمنده و یاری خدا خرمشهر را آزاد کردند.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۴۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت سوم خرداد ماه مراسم بازخوانی عملیات بیت المقدس با حضور حجت السلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه، حجت السلام و المسلمین شهاب میرزایی مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه سراوان، محمدرضا ریگی رئیس مجتمع و جمعی از پاسداران و استاتید در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه ایمان و استقامت دلیر مردان ایرانی موجب آزاد سازی خرمشهر شده است، گفت: امروز اگر بخواهیم خرمشهر‌ها را فتح کنیم باید مبحث وحدت را جدی بگیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی بخاطر هوا و هوس‌های مادی در دامن دشمن بازی می‌کنند، اظهار کرد: فتح خرمشهر نماد شجاعت و حقیقت انقلاب اسلامی است که با صلابت و مقاومت نیرو‌های ما و کمک و یاری خدا خرمشهر را آزاد کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری تصریح کرد: اگر ۴۰ سال است که دشمن ایران با تمام وجود کار کرده و نتوانسته به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند بخاطر این است که افرادی حقیقت انقلاب را درک کرده و برای احیای آن تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: خرمشهر نماد استکبار ستیزی است طوری که حرکت رزمندگان این بوده است که دل به طاغوت و استکبار نداده اند و به یهود دشمن اعتماد نکرده اند و این در حالی است که فتح خرمشهر نماد بندگی را در خود گسترش داده است.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه بستر سازی شروع خوبی‌ها شده است، اذعان کرد: امروز ما کشور‌هایی که نقطه‌های قدرت استکبار بوده اند را نمی‌بینیم و دشمن این را درک کرده و می‌خواهد فرهنگ استکبار ستیزی در زهن مردم وجود نداشته باشد چراکه فتح خرمشهر ذلت مستکبرین را به همراه داشته است.

وی اظهارداشت: در فتح خرمشهر ولایت پذیری بود که رزمندگان با ندای امام راحل جان می‌دادند و اگر ملتی در پی امام حقیقی خود سختی‌ها را تحمل کند، عزت و آزادگی برای آن به ارمغان می‌آورد و ناامیدی ابدی را برای دشمنان ایجاد می‌کند.

سرهنگ پاسدار محمد پودینه، فرمانده سپاه شهرستان سراوان نیز در این مراسم با بیان اینکه برخی از قرارگاه‌های ایران در فتح خرمشهر به عنوان پشتیبان عمل کرده است، تصریح کرد: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات‌هایی است که توسط افسران جوان جمهوری اسلامی طرح ریزی و برنامه ریزی شده است، که برجسته‌ترین آن‌ها شهید صیاد شیرازی و باقری است.

وی با بیان اینکه با آستانه تحمل بالایی که ملت ایران دارد از پیچ و خم‌هایی که با دشمنی اسرائیل غاصب ایجاد شده می‌توان به راحتی عبور کرد، اذعان داشت: بخاطر زیاده خواهی و دشمنی اسرائیل، بین ایران و آمریکا در هیچ زمانی و دورانی مصالحه‌ای صورت نخواهد گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان توضیح داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال این هستند که ایران بله قربان گو آمریکا و اسرائیل شود و به خاطر اینکه زیر بار حرف زور آن‌ها نمی‌رویم می‌خواهند از ما هزینه دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در چند روز گذشته یگان‌های ویژه خود را در حالت آماده باش قرار داده است، تصریح کرد: برآورد ما رویارویی نیست، اما باید در همه لحظه‌ها آماده باشیم.

در پایان مراسم بین خواهران و برادران بسیجی مسابقه باز و بست کردن و خشاب گذاری اسلحه کلاشینکف برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.
ارسال نظرات