خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان قزوین خبر داد:
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان قزوین از اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان قزوین با هدف تأمین قرآن‌های مورد نیاز حسینه‌ها، مساجد، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۳۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی سیدمجیدی با تبیین برنامه های فرهنگی و قرآنی طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان با بیان اینکه این طرح در بیش از ۶۴ امامزاده وبقعه متبرکه در جال اجراست افزود: قرآن کتاب نور و انسان سازی است و سازمان اوقاف در ایام ماه مبارک به دنبال تبدیل سبک زندگی مردم به سبک زندگی قرآنی و دینی با استفاده از مفاهیم و آموزه های حیات بخش قرآن است .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در ادامه اظهار داشت: هم اکنون با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حضور مبلغان در تلاش هستیم تا فرهنگ وقف قرآن کریم را در سطح استان نهادینه کنیم .
حجت الاسلام مجیدی تصریح کرد : در این طرح خیران و علاقه‌مندان ترویج فرهنگ قرآن می‌توانند با واریز ۷ هزار تومان به ازای هدیه هر جلد کلام الله مجید به شماره حساب ۱۲۸ باشناسه پرداخت ۹۴۰۴۰۰۰۱۳۲۹ نزد بانک ملی در تمام نقاط کشور و یا با مراجعه به ادارات اوقاف استان قزوین تعداد قرآن‌های مد نظر را خریداری و برای مکان مورد نظر به نام خویش وقف و اهدا کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در تبلیغ وترویج طرح وقف مصحف شریف روحانیون ،مبلغان ،خیران و یاوران وقف با ادارات اوقاف همکاری دارند .
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف قزوین افزود: در ماه مبارک رمضان باید همه اهل بخشش و نوع دوستی باشیم و در قرآن هم آیات زیادی در این زمینه داریم لذا یکی از طرح های ما برپایی سفره های ساده افطاری در سطح بقاع متبرکه شاخص از طریق موقوفات مرتبط است.
وی ادامه داد: بخشی از این سفرهای افطاری ساده توسط مردم نیک اندیش و بانیان خیر برپا می شود.
مجیدی خاطر نشان کرد :هدف از این طرح پیاده شدن دستورات قرآن و روایات در برپایی سفره های ساده افطاری و تکریم روزه داران است.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها