خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
طی مراسمی آیین معارفه رابط نمایندگی ولی فقیه در اداره کل کار و امور اجتماعی و بسیج کارگری برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۲۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج صبح امروز (چهارشنبه ) طی مراسمی با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین، سرهنگ والدی معاون اجرایی سپاه استان و همچنین مهندس بابایی مدیرکل اداره کار و امور اجتماعی استان رابط نمایندگی ولی فقیه در اداره کار و بسیج کارگری معرفی شد. دراین مراسم حجت الاسلام معبودی ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و همچنین فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در سخنانی بیان کرد: ما در کشور ظرفیت های فروانی داریم که با مدیریت کاردان و دقیق می توانیم از ظرفیت های موجود درکشور تولید ثروت کنیم.
وی ادامه داد: کشوری مانند ژاپن که از منابع زیرزمینی محروم است توانست با همکاری و اتحاد دولت و مردمش بیکاری سیزده میلیونی این کشور را ریشه کن کند لذا ما نیز می توانیم با اتحاد دولت و ملت، بیکاری کشور را از بین ببریم و به حداقل برسانیم. این مسئول توضیح داد: طبق فرمایش رهبری ما اگر میخواهیم مشکلات اقتصادی و بیکاری را سامان دهیم باید موانع موجود در این راه را از بین ببریم و برای اینکار باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کرد اما متاسفانه برخی به این ظرفیت ها اهمیت نمی دهند.
حجت الاسلام والمسلمین معبودی افزود: از دیگر موانع موجود در مقابل حل مشکلات اقتصادی و بیکاری کم کاری و همچنین اعتماد به نسخه بیگانگان است که از مهم ترین موانع در ازبین بردن بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم است در حالی که ما در کشور بهترین نخبه ها را داریم و می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم اما متاسفانه برخی این امر را باور ندارند.
وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل برای سامان دادن به مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور حمایت از کالاهای ایرانی است لذا باید این امر را در کشور و بین مردم جا بیندازیم و باید با تولید کالاهای ارزان و با کیفیت به مردم این اطمینان را بدهیم که مردم میتوانند کالاهای ایرانی را جایگزین کالاهای خارجی کنند.
نماینده ی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) درپایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با همدلی و همبستگی مردم و مسئولین بتوان مشکلات معیشتی و بیکاری را در کشور ریشه کن کرد و ایران اسلامی را ازنظر اقتصادی در صدر کشور ها قرار داد. درپایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی پرتویی به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج کارگری استان معرفی شد.

 1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها