فرماندهی تیپ 12 قائم سمنان در ديدار با خانواده شهدا گفت: هيچ چيز جبران کننده مجاهدت و ایثار خانواده شهدا نیست.
کد خبر: ۹۰۲۰۰۱۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، فرماندهي تيپ ، مسئول نمايندگي ولي فقيه و ديگر مسئولين تيپ با 18 خانواده شهيد ديدار كردند.

 احمد برسلاني فرماندهي تيپ 12 سمنان با اشاره به تلاش خانواده هاي شهدا در تربيت فرزنداني انقلابي و مؤمن وجود اين خانواده ها در جامعه را گنجينه اي عظيم خواند.

وی با اشاره به صبر و بردباري خانواده هاي شهيدان آنها را مجاهدين راه حق برشمردند ايشان با اشاره به تلاش دشمنان در به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوري اسلامي خاطرنشان كرد: تا زماني كه ملت ما به خدا توكل مي كنند و ائمه را چراغ راه سعادت قرار مي دهند برنامه هاي دشمن در هر سطحي نافرجام خواهد ماند .

وي تصريح كرد: نسل امروز همانند پدرانشان كه در هشت سال دفاع مقدس آن همه حماسه آفريدند پرشورتر و با طراوت تر براي حضور در صحنه هايي بس خطرناك تر مثل مقابله با داعش سر از پا نمي شناسند .

فرمانده تيپ خاطرنشان كرد: هيچ چيز جاي تلاش و مجاهدت پدران،مادران،همسران و فرزندان را نخواهد گرفت؛  بي شك قسمت عمده اي از اين همه اقتدار به مدد مجاهدت خانواده شهدا است احترام به اين عزيزان ارج نهادن به مقام شهدا و اشاعه فرهنگ عزت و اقتدار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها