سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استانداردسازی خدمات و تاسیسات گردشگری و نیز تولید صنایع دستی در این استان به شکل جدی پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۸۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

لزوم استاندارد سازی صنایع دستی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ نادر فلاحی در دیدار با مدیرکل استاندارد استان اردبیل اظهار داشت: استانداردسازی منجر به ارائه خدمات کیفی شده و ماندگاری مسافران را افزایش می‌دهد که در همین راستا استانداردسازی خدمات و تاسیسات گردشگری در این استان به شکل جدی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت در حوزه گردشگری ارائه خدمات استاندارد و مشتری پسند است، تصریح کرد: علاوه بر این در حوزه صنایع دستی نیز باید بتوان استانداردهای تولید را ترویج کرد تا به سطح مطلوبی از استانداردهای مقبول در بازارهای ملی و جهانی دست یافت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر ضرورت بازنگری تفاهم نامه همکاری با اداره کل استاندارد استان بیان کرد: می‌توان در قالب تفاهم‌نامه استانداردسازی تولید صنایع دستی، صدور موافقت اصولی طرح‌های سرمایه‌گذاری، آبدرمانی‌ها و خدمات گردشگری را بسط و توسعه داد.

در این دیدار مدیرکل استاندارد استان اردبیل نیز در خصوص تعامل با اداره کل میراث فرهنگی استان و بهبود استانداردهای خدمات گردشگری اعلام آمادگی کرد و گفت:‌در این زمینه همکاری‌ها و مشارکت خود را با میراث فرهنگی استان افزایش خواهیم داد تا بتوانیم زمینه استانداردسازی خدمات گردشگری در استان را فراهم آوریم.

هاشم علایی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه استانداردسازی گردشگری در استان افزود: پیش از این استاندارد مجتمع‌های آبدرمانی در استان تدوین شده و می‌توان استانداردهایی در خصوص مراکز اقامتی و هتل‌ها پیاد‌ه‌سازی کرد.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی خدمات و کالاها منجر به موفقیت و رشد و توسعه است، اظهار کرد: اداره کل استاندارد آماده مشارکت و همکاری با میراث فرهنگی استان در راستای ارتقای استانداردهای خدمات گردشگری و تولیدات صنایع دستی است.

ارسال نظرات