مسئوول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متنوعی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برای کارکنان پایور و وظیفه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۹۵۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
حمید قربانپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و سالروز فتح خرمشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان در سپاه شاهرود گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان، بهار قرآن است، برنامه‌های تدوین شده حول محور قرآن و عترت برنامه ریزی و اجرا شده است.
وی افزود: رنامه جزخوانی قرآن با حضور قاریان ممتاز شهرستانی هر روز صبح در حسینیه ثارالله با حضور کارکنان پایور و وظیفه اجرا می‌شود و برنامه محفل انس با قرآن نیز با حضور قاریان کشوری در هفته پنجشنبه‌ها برگزار می‌گردد.
قربانپور خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس قرآنی با هدف بالابردن تربیت و فهم معارف قرآنی برای کارکنان وظیفه ناحیه با حضور مربیان مجرب و کلاس جمع خوانی و ترتیل قرآن کریم برای کارکنان پایور هر روز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های تفسیر گفت: با حضور امام جمعه شهرستان دعای بیستم صحیفه سجادیه معروف به مکارم اخلاق هر هفته تفسیر می‌شود و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان نیز تفسیر قرآن را هر هفته برای کارکنان پایور و وظیفه انجام می‌دهند.
مسئوول فرهنگی تبلیغات سپاه شاهرود با اشاره به نشست‌های بصیرتی سیاسی نیز افزود: با توجه به مناسبت‌ها نشست‌های بصیرتی و معرفتی نیز برگزار می‌شود که به مناسبت فتح خرمشهر نشست بصیرتی با حضور مسئول سیاسی نمایندگی، ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ۱۰ محرم برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها