خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)
حجت الاسلام مهدی جو گفت: همان طور که از بیانات مقام معظم رهبری مشخص است جوانان بازوان توانمند انقلاب هستند و دشمن در صدد از کار انداختن این بازوان توانمند است
کد خبر: ۹۰۱۹۹۴۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام مهدی مهدی جو مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: هدف دشمن وصهیونیست از بین بردن عقاید جوانان شیعه می باشد. همان طور که از بیانات مقام معظم رهبری مشخص است جوانان بازوان توانمند انقلاب هستند و دشمن در صدد از کار انداختن این بازوان توانمند است.
وی گفت: صهیونیست، حجاب زنان ما را می کوبد تا زنان ما را بی حجاب کند و از طرفی دعاها و نذورات ما را به باد انتقاد می گیرد اما خودش جهت کمک به ارتش صهیونیستی دست به دعا می شود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: آنها بسیج ما را مسخره می کنند اما خودشان صفر تا صد در خدمت نظام و موفقیت نظامشان هستند و همچنین دعاها و مساجد و اعتقادات ما را مورد تمسخر قرار می‌دهند اما خودشان دیوار مقدس دارند و درون آن نامه قرار می دهند.
وی اشاره کرد: با توجه به تمام کارها و مخالفت هایی که به بخشی از آنها اشاره شد می توان نتیجه گرفت که نسخه ای که برای ما می پیچند غیر از نسخه ایست که برای خودشان می پیچند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: غرب در دو دهه اخیر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ فرقه نوظهور ایجاد کرده که 600 فرقه در جهت تخریب ایران و جوانان و اعتقادات مذهبی آنها می باشد که این امر نشان دهنده دشمنی صهیونیست و آمریکا و شرکای غربی شان با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی مردم و جوانان است.
حجت الاسلام مهدی جو اضافه کرد: غرب و صهیونیست جهت از بین بردن اعتقادات جوانان شیعه در صدد ترویج سه کار هستند که شامل ترویج مصرف گرایی با محوریت نیاز ما به آنها می باشد و به همین دلیل مقام معظم رهبری به حمایت از کالای داخلی تاکید دارند.
وی تصریح کرد: هدف دیگر غرب ترویج برنامه های بی محتوای تلویزیون که موجب سلب روحیه عبادت و فعالیت‌های دینی را از جوانان شده و همچنین ترویج بی بند وباری، که سعی می کنند موجب رواج این امر در بین دختران ایرانی شوند تا غیرت و اعتقادات جوانان شیعه و ایرانی را از بین ببرند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها