در پی حذف فوتبالیست کردستانی از لیست تیم ملی اعزامی به بازی‌های جام جهانی، نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: وریا غفوری بازیکن فنی و با سابقه کردستانی باید به تیم ملی باز گردد.
کد خبر: ۹۰۱۹۸۸۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پی حذف فوتبالیست کردستانی از لیست تیم ملی اعزامی به بازی‌های جام جهانی، نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: وریا غفوری بازیکن فنی و با سابقه کردستانی باید به تیم ملی باز گردد.

وی افزود: حذف ناباورانه وریا غفوری اجحاف در حق کل ورزش کردستان در رقابت‌های ملی و بین المللی است و این موضوع، زیبنده ورزش استان نیست.

مرادی خاطر نشان کرد: قرار گرفتن این بازیکن شایسته کردستان در لیست ذخیره و عدم همراهی آن در اردوی تیم ملی در ترکیه موجب نگرانی مردم استان شده است.

نماینده شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای بازگشت حق و حقوق وریا غفوری از طریق وزیر ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم به عمل خواهد آمد تا این بازیکن ارزشمند استان با بازگشت دوباره نماینده سربلند و شایسته کردستان در رقابت‌های جام جهانی باشد.

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان کردستان نباید مظلوم واقع شوند و بنده به عنوان وکیل مردم برای رسیدن به جایگاه اصلی نام آوران کردستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

علی محمد مرادی اظهار داشت: وضعیت وریا غفوری فوتبالیست نام آور کردستانی تا رسیدن به حق قانونی و بازگشت به تیم ملی که کمترین جایگاهی است برای بازیکن استان به جدیت پیگیری و رسیدگی می‌کنم و مسئولان ورزش کشور بدانند که حذف ورزشکاران و قهرمانان بدون هیچگونه دلیل فنی دور از دید مردم و جامعه ورزش استان نخواهد ماند و بنده نیز به عنوان سخنگوی مردم این موارد را به هیچ وجه تأئید نخواهم کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات