رئیس اداره بنیاد مسکن کوهبنان گفت: 98 درصد کار آواربرداری در منطقه زلزله‌زده کوهبنان انجام شده و هفته آینده حدود 20 واحد مسکونی ساخته شده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۶۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حسین جعفری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: بعد از زلزله شب یلدای سال گذشته بیش از 2 هزار واحد مسکونی برای بازسازی در نظر گرفته شد که در حال حاضر در بحث آواربرداری بیش از 98 درصد کار انجام و کار ساخت و ساز در حال انجام است .

وی بیان کرد: در بحث اجتماعی و عمرانی اکثر ادارات، نهادهای دولتی، نیروهای بسیج و سپاه فعالیت خوبی داشتند و بانک ها قبل از سال حدود 2 هزار انعقاد قرارداد داشتند که تا امروز بیش از 700 فنداسیون اجرا شده و در هفته آینده حدود 20 واحد مسکونی افتتاح می‌شود.

جعفری بیان کرد: هر جا مردم پای کار بودند کارها با جدیت و دقت بیشتری انجام شده لذا ستاد بازسازی شهرستان به‌صورت تمام وقت در خدمت مردم زلزله‌زده کوهبنان است.

حجت‌الاسلام عباس حعفری امام جمعه کوهبنان گفت: ماه رمضان ماه میهمانی خداوند است، لذا در حد توان خودمان نسبت به افطاری دادن اقدام کنیم و به دیگران خیر و خوبی برسانیم تا عنایت خداوند شامل حال ما شود.

وی با تأکید بر اینکه باید نماز جمعه در ماه مبارک باشکوه‌تر برگزار شود البته حضور مردم چشمگیر است، بیان داشت: باید برنامه‌های فرهنگی در این ماه افزایش پیدا کند و سرویس‌های ایاب و ذهاب با نظم بیشتری مردم را به نماز جمعه و مراسم‌های معنوی در مساجد و بقاع متبرکه برسانند.

جعفری از فعالیت و تلاش بنیاد مسکن شهرستان پس از زلزله شب یلدای سال گذشته تا امروز تقدیر کرد و افزود: کار ساخت و ساز با جدیت در حال انجام است و امید می‌رود تا قبل از فصل سرما و زمستان شاهد ساخت و ساز بسیاری از منازل شهرستان باشیم .

 

ارسال نظرات