هیئت مدیره انجمن سابق رسانه دفتر تبیلغات در گفت‌و گو با «بسیج» مطرح کرد
کهوند گفت: دولت حمایت‌ها و امکاناتی را که در اختیار تلگرام قرار داده در اختیار پیام رسان‌های داخلی نگذاشته، بدین صورت نه تنها که پهنای باند و سرور در اختیار ان‌ها نگذاشته بلکه سنگ اندازی نیز کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۴۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
محمد کهوند هیئت مدیره انجمن سابق رسانه دفتر تبیلغات در گفت: وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون گزارش کمیسیون مستقلین مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی بازید از تلگرام و نیز کاهش ۴۰ درصدی تولید محتوا و مهاجرت نزدیک به ده میلیون نفر به پیام رسان‌های داخلی عنوان کرد: متاسفانه دولت به دنبال این است که پیام رسان خارجی توییتر را جایگزین تلگرام کند.
وی بیان کرد: دولت حمایت‌ها و امکاناتی را که در اختیار تلگرام قرار داده در اختیار پیام رسان‌های داخلی نگذاشته، بدین صورت نه تنها که پهنای باند و سرور در اختیار ان‌ها نگذاشته بلکه سنگ اندازی نیز کرده است.
کهوند گفت: کاربران با سرعت پایین پیام رسان‌های داخلی روبرو شده که ان‌ها را دلسرد کرده و به دنبال پیام رسان خارجی پرسرعت برای رفع نیاز خود هستند.
وی در پایان یادآور شد: دولت باید پیام رسان‌های داخلی پرسرعت را به مردم معرفی تا مردم با آن‌ها آشنا شده و نیاز خود را از طریق آن برطرف کنند.
ارسال نظرات