خبرهای داغ:
آئین کلنگ زنی ساخت ترمینال های فرودگاه مسجدسلیمان عصر روز دوشنبه با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام, امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران,مهندس ظاهری نماینده مسجدسلیمان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۴۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

 

علی عسگرظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی درآئین کلنگ زنی احداث ترمینال فرودگاه ضمن تشکر از حمایت ها و پیگیری های دکتر محسن رضایی ,امیر قربانی و استاندار خوزستان گفت:با تلاشها و حمایت هایی که انجام شد توانستیم مجوز راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان را اخذ کنیم و امروز شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث ترمینال ها باشیم.

وی افزود:با اقداماتی که در حوزه های مختلف از جمله پتروشیمی مسجدسلیمان,استفاده از ظرفیت سدها و احیای دوباره میدان های نفتی منطقه مان در حال انجام است دوباره شاهد شکوفایی و رونق مسجدسلیمان و منطقه خواهیم بود.

دکتر محسن رضایی نیز طی سخنانی اظهار داشت:فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم شهری است که باعث می شود ارتباطات زیاد تر شود و در حوزه های مختلف ازجمله آموزشی باعث ورود اساتید به منطقه و مسجدسلیمان خواهد شد و کارآفرینان و سرمایه گذاران با وجود فرودگاه به شهرستان خواهند آمد و شاهد تسهیل بسیاری از فعالیت ها خواهیم بود.

دکتر رضایی با اشاره به صعود تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر افزود:وجود فرودگاه برای تیم فوتبال یک ظرفیت است و می تواند با اثر گذاری در حوزه ورزش زمینه را برای شکوفایی ورزش مسجدسلیمان فراهم نماید.

لازم به ذکر است که در دو سال اخیر اقدامات موثری در زمینه راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان صورت‌گرفته که از جمله آنها تعریض و نوسازی باند پرواز است که در حال حاضر باند این فرودگاه برای فرود هواپیمای مسافربری و عمومی مناسب است.

فرودگاه مسجد سلیمان نخستین و قدیمی ترین فرودگاهی است که در ایران تاسیس شد که تاریخ تاسیس رسمی و افتتاح این فرودگاه همزمان با کشف نفت در این منطقه به سال 1287 باز می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها